معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه و مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر «منا» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۶۲
مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر «منا» تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ملک‌دار، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه و مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی در گفت‌وگو با ایکنا ضمن تشکر از استقبال حوزویان جهت ارسال شعر به شب شعر «منا» که با موضوع «آل سعود، حج و قربانیان منا» در حال برگزاری است، گفت: به دلیل استقبال فراوان و درخواست شرکت‌کنندگان و همچنین به منظور فراهم آوردن زمینه بیشتر جهت دریافت آثار عزیزان حوزوی اعم از خواهر، برادر، ایرانی و غیرایرانی، این فراخوان تمدید شد، اما مراسم این فراخوان همچنان در روزهای نزدیک به عید قربان خواهد بود.

وی افزود: عزیزانی که قصد شرکت در فراخوان شعر ویژه بزرگداشت مهاجران الی‌الله را دارند می‌توانند تا دهم شهریورماه، آثار خود را از طریق ارسال به دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی به آدرس قم، ۴۵ متری شهید صدوقی، ابتدای بلوار شهید محمود اخلاقی(مالک اشتر شرقی)، پلاک ۳۱، کد پستی ۷۵۳۴۷-۳۷۱۶۶ ارسال کنند.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌‌های علمیه و مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی ادامه داد: همچنین ارسال آثار از طریق پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه به نشانی www.honareasemani.ir امکان پذیر است.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده‌ نگه داشتن یاد فاجعه منا و شهدای مهاجران الی‌الله این بزرگداشت توسط نهادهای مختلف حوزوی همانند مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، جامعةالمصطفی العالمیة و نمایندگی ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، در ایام عید سعید قربان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ملک‌دار افزود: تاکنون این فراخوان با استقبال خوب حوزویان رو به‌ رو بوده و طلاب غیر ایرانی نیز از طریق جامعةالمصطفی آثار خود را به دست ما رسانده‌اند که امیدواریم با مشارکت همه حوزویان، تجلیل شایسته‌ای از شهیدان مهاجر و افشای جنایات آل سعود صورت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها