شرکت حمل و نقل ریلی رجا سامانه فروش تلفنی بلیت قطارهای خود را راه اندازی کرد.
کد خبر: ۹۳۵۵۳۳
فروش تلفنی بلیت قطارهای رجا آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت حمل ونقل ریلی رجا، پس از راه اندازی سامانه های فروش بلیت در آژانس ها، سایت اینترنتی و اپلیکیشن، این بار شرکت رجا فروش تلفنی بلیت قطاهای خود را از طریق سامانه تلفنی 1539 راه اندازی کرد.
در فروش تلفنی قطارهای رجا، متقاضی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن های 1539 (تهران) و 55122417-021 (شهرستان ها) ارتباط برقرار و برای تاریخ ها و قطارهای مدنظر درخواست بلیت می کند و در صورت موجودی، بلیت به نام وی رزرو و پیامکی شامل کد رزرو به شماره تلفن همراه متقاضی ارسال می شود.
بر اساس این گزارش، متقاضی به محض دریافت پیامک کد رزرو 2 ساعت مهلت دارد از طریق شماره تلفن 895144-021 نسبت به پرداخت مبلغ بلیت اقدام و خرید خود را قطعی کند.
بعد از قطعی کردن خرید بلیت و دریافت پیامک خرید قطعی همچنین شماره سریال بلیت، مسافر می تواند با مراجعه به سامانه «هم قطار» در سایت رجا یا باجه خدمات مسافران در ایستگاه های راه آهن نسبت به پرینت بلیت خود اقدام کند البته برای سوار شدن به قطارهای زندگی، سبز و سیمرغ رجا به گرفتن پرینت بلیت نیازی نیست و همان پیامک نهایی خرید کفایت می کند.
شرکت رجا اعلام کرده است هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر با قطارهای رجا شامل نشانی دفترهای فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و... می توانند به صورت شبانه روزی با تلفن های 1539 (از تهران) و 55122417-021 (از شهرستان ها) تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.
شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها