مردی که متهم است با ربودن پزشک سرشناس از او چک هفت میلیاردی گرفته بود، پس از دو سال فرار دستگیر شد. متهم در جلسه بازپرسی منکر جرم خود شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۷۸
ربودن پزشک سرشناس برای چک 7 میلیاردی

به گزارش جام‌جم، اوایل سال 93 مرد پزشکی که صاحب کلینیکی در یکی از محله‌های شهر مشهد است، با حضوردر پلیس آگاهی استان خراسان‌رضوی، از ربوده شدن خود توسط افرادی‌ناشناس خبر داد.

وی به ماموران گفت: در خانه تنها بودم که زنگ در به صدا درآمد. به محض بازکردن در، چهار مرد که لباس پلیس به تن داشتند به زور وارد خانه شدند. آنها دست و پایم را بسته و با جست‌وجو در میان وسایلم، اسناد و مدارک مربوط به خانه و کلینیکم را برداشتند. آنها مرا هم به زور با خود بردند.

شاکی تصریح کرد: آنها که مدام با چاقو تهدیدم می‌کردند، بیرون از شهر خودرو را متوقف و مرا پیاده کردند. همان‌جا متوجه شدم که پلیس قلابی هستند. آنها با تهدید من به مرگ، گفتند باید تمام اموالم را به نام همسرم که دندانپزشک است، کنم. وقتی توانستند از من برای انتقال اموالم امضا بگیرند، در محلی خلوت رهایم کردند.

همچنین یک چک هفت میلیاردی از من گرفتند. این در حالی است که همسر شاکی منکر دست داشتن در ماجرا شد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات در این باره آغاز شد تا این که ردپای یکی از آنها بعد از دو سال در شهر تهران به‌دست آمد و ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری او به تهران اعزام شده و متهم را روز سه شنبه دستگیر کردند.

مرد آدم‌ربا دیروز به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل و از سوی بازپرس محمد مهدی مرشدلو بازجویی شد.

او به بازپرس جنایی گفت: دو سال قبل به مشهد سفر کرده و در مهمانپذیری بودم. یک شب ریه‌ام دچار مشکل شد و به کلینیک شاکی رفتم. وقتی او در حین معاینه فهمید کرمانی و همشهری‌اش هستم، سر صحبت را باز کرد و دوستی ما شکل گرفت. یک روز با من تماس گرفت و از اختلافاتش با همسرش گفت. او مدعی بود، همسرش که دندانپزشک است به وی خیانت کرده و مهریه‌اش را به اجرا گذاشته است. حتی خانه‌اش را تصاحب کرده و می‌خواهد سند ملک محل کارش را هم تصاحب کند. او از من خواست علیه همسرش در یک دفترخانه شهادت بدهم و بگویم که همسرش به زور از او چک 7 میلیاردی گرفته است. من قبول نکردم و او برای انتقام از من، مدعی آدم‌ربایی شده است.

بازپرس جنایی پس از تحقیقات اولیه، متهم میانسال را برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس اداره آگاهی استان خراسان‌رضوی داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها