سلیمی در گفت‌وگو با جام‌جم:

آسیب‌ دیده بودم اما حالا آماده‌ام

بهداد سلیمی احتمالا آخرین المپیکی است که تجربه می‌کند. هرچند در ورزش چیزی بعید نیست اما نظر خود بهداد هم همین است.وی که در فاصله شش ماه مانده به المپیک مصدوم شده بود، تلاش زیادی کرد تا بتواند نماینده ایران باشد.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۱
آسیب‌ دیده بودم اما حالا آماده‌ام

به گزارش جام جم آنلاین،‌بهداد حالا در ریو است و می‌خواهد یک بار دیگر روزهای خوبش را تکرار کند. می‌خواهد اگر شد دوباره دل مردم را شاد کند و می‌خواهد اگر شد مدال طلا بگیرد.

وضعیتت این روزها چطور است؟

زمان زیادی نیست و حالا فقط باید روی مسائل روحی و روانی کار کنم. من تا همین چند هفته پیش هم اصلا مشخص نبود که می‌توانم به المپیک برسم یا نه. حالا خدا را شکر در اینجا هستم و می‌خواهم تمام تلاشم را بکنم تا اتفاق مهمی را رقم بزنم.

این اتفاق خوب را مدام تکرار می‌کنی اما از گرفتن مدال طلا حرف نمی‌زنی. می‌خواهی توقعات را بالا نبری؟

نه اصلا بحث این حرف‌ها نیست. شاید اگر سال قبل و پیش از مصدومیتم بود قول مدال طلا می‌دادم اما از بد جایی پایم آسیب دید و شرایط را برای من کمی سخت کرد. نمی‌دانم اما می‌خواهم تلاشم را بکنم. این نکته مهمی است.

قبول داری که مدال طلای سنگین وزن چیز دیگری است و در خاطر همه مردم می‌ماند؟

بله، اما بقیه بچه‌ها هم زحمات خودشان را می‌کشند.به نظرم باید این طور نگاه کنیم که موفقیت یک کاروان موفقیت ایران است.امیدوارم در پایان المپیک تعداد مدال‌هایی که در لندن گرفته بودیم، شکسته شود.

در لندن، شما، حمید سوریان، قاسم رضایی و امید نوروزی مدال طلا گرفتید. امسال هم هر چهار نفر در ریو هستید. فکر می‌کنید آن اتفاق خوب تکرار شود؟

همه اسم‌هایی که نام بردید آماده هستند. خودم هم تلاش زیادی کرده‌ام تا با آمادگی کاملی در این مسابقات شرکت کنم. خدا کمکم کند و مردم هم دعا کنند تا دوباره بتوانم پرچم ایران را در المپیک بالا ببریم.

در اینجا می‌بینیم که باز هم شما در کانون توجهات هستید. زمانی که تمرین می‌کردید خیلی از خبرنگاران خارجی و حتی خیلی از کسانی که در سالن وزنه می‌زدند حواسشان به شما بود.

همه به من لطف دارند. اینجا هم هر کسی گنده‌تر است و وزنه‌های بیشتری می‌زند مورد توجه است (با خنده). برای کاروان ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها