اتهامش قتل است. مردی افغان که زن ایرانی را قربانی نقشه شیطانی خود کرده بود. با این‌که همه شواهد نشان می‌دهد که او پس از آزار و اذیت دختر ایرانی او را خفه کرده است، باز هم منکر اتهامش می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۰۳۳
قاتل افغان: عاشق زن ایرانی بودم

به گزارش جام جم آنلاین ، خودش را بی‌گناه می‌داند و در دادگاه خواستار تبرئه خود شد.

همه شواهد نشان می‌دهد تو مرتکب قتل دختر ایرانی شده‌ای، پس چرا تکذیب می‌کنی؟

چون قتلی انجام ندادم.

در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کردی و اعترافاتت با واقعیت ماجرا یکی بود.

تحت فشار بازجویی اعتراف کردم.

مقتول را می‌شناختی؟

بله. من عاشق او بودم. یک روز در خیابان با هم آشنا شدیم و تلفنش را گرفتم. مدتی تلفنی با هم در ارتباط بودیم. یک روز از او خواستگاری کردم اما قبول نکرد.

چرا؟

چون قصد داشتم بعد از ازدواج، همراه همسرم به افغانستان بروم. او مخالف این موضوع بود و بر سر همین قضیه با هم درگیر شدیم.

تو هم او را کشتی؟

نه.

اما در صحنه قتل حضور داشتی؟

تصادفی در حال عبور از آنجا بودم.

چرا واقعیت را نمی‌گویی؟

واقعیت همین است. من عاشق او بودم. پس نمی‌توانستم او را بکشم.

اما هموطنان خودت هم شهادت داده‌اند تو قتل را انجام داده‌ای؟

آنها با من مشکل داشتند.

چرا؟

چون وضع مالی‌ام خوب بود و می‌خواستم زن ایرانی بگیرم. شاید آنها به خاطر حسادت همسرم را کشتند.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۱۳
ایرانی
-
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
بازم جنایت یه افغانی
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
خدابه مارحم كنداین نتیجه خوبی های دولت به افغانی ها ست چرادولت این هارابیرون نمیكند
احمد رضایی
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
اگر مسئولین پس از خواندن اینگونه اخبار از غصه دق كنند و بمیرند سزاوار است .....
چرا دولت یكبار برای همیشه تكلیف مردم ایران را با این افغانیهای جنایتكار مشخص نمی كند و همه آنها را به افغانستان بازنمی گرداند ؟
انسداد مرزهای شرقی با آن بودجه های نجومی چه شد؟
این مجرم جانی باید هرچه سریعتر اعدام شود ، افغانیها غیر از صادرات مواد مخدر و جرم و جنایت و اشغال فرصتهای شغلی و بستن آب هیرمند و هریرود بروی مردم ایران مگر سودی هم برای ایران دارن ؟
مسئولان پاسخگو باشند
محمد
-
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
نژاد پرستی از هر سو و به هر دلیلی زشت و غیرقابل قبوله. همه مثل هم نیستند و فقط یك ثانیه فكر كنید سال آینده ما مثل سوریها یا افغانیها آواره بشیم، چجور رفتاری انتظار دارید؟ بعدم این آدم جانی باشه چه ربطی به بقیه داره؟ مگه تو ایرانیها دزد، ادمكش نیست؟ من كه بسیاری افغانی ها رو دیدم كه هزار بار از بعضی ایرانیها چشم پاكتر و قابل اعتمادترند.
بینام
-
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
بله نژاد پرستی خوب نیست، ولی قانون مهاجرت و مهاجران در ایران خیلی شل و وله! این افغانی ها هم مثل بقیه ی مهاجرا حد و حدود خودشونو نمیشناسن. ضمنا ما اگه قرار بود مثل افغانی ها و سوری ها مملكت در حال جنگمون رو ول كنیم، همون هشت سال دفاع مقدس این كار رو میكردیم!!!
ناهید
-
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
حالا ما چه نژاد پرست باشیم یا نباشیم به شما اتباع غیر مجاز افغان مربوط نمیشه ، شما هم مثل سایر افغانیها دوست داری مردم ایران كلا درباره جنایتها و خلافكاریهای برخی از اتباع افغان ساكت بمونن ، در مورد اینكه تبعه ایران در كشور دیگه ای هم مرتكب جرمی شده باز هم به شما افغانیها مربوط نمیشه و نیازی به پاسخگویی به افغانیها نیست ، كلا افغانیها انتظار دارن مردم ایران از همه تخلفات و جنایات برخی از هموطنانشون در ایران بگذرن و هیچ صحبتی در اینمورد نكنن
ناهید
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
شما در مورد بستن آب هیرمند بروی مردم سیستان و بلوچستان و خشك كردن و آواره كردن مردم مظلوم سیستان و بلوچستان با ندادن حقابه هیرمند و اخیرا خشك كردن هریرود هیچ نظری نداری ؟ بیش از 4 میلیون افغانی در ایران هستن ، نكنه اگه افغانیها جنایتی در ایران مرتكب شدن یا مثل مورد بستن هیرمند و هریرود و كشت مواد مخدر به ایران خواستن به ایران ضربه بزنن این ما ایرانیها هستیم كه باید سكوت و عذرخواهی كنیم ؟
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
چرادولت افغانیهارابیرون نمی كندمگركشورهای دیگه مفت ومجانی ازمهاجران نگهداری می كند وقتی بشون روم یدنداحترام زیادی بشون میذارند نتیجش همین
ناشناس
-
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
اگه توهین وفضولی به حقوق مردم نكنی ودروغ نگی كه نمیگن لالی!!این هزینه هایی كه ازافغانها میگیرن چیه ودركدوم كشورجهان ازپناهجوی پذیرفته شده جای اینكه مسكن رایگان و امكانات بدن پول میگیرن بابت عوارض شهرداری و تمدیداقامت وكارت اشتغال ..
علی
-
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۲
خاك بر سر دختر ایرانی كه دنبال این افغانی افتاد و این بلا سرش اومد
بینام
-
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حالا تو اختیاردخترای مردمو هم داری .خاك برسرت با طرز فكرعصرحجریت
علیرضا
-
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۱
اخه مگه پسر ایرانی نیست كه با افغانی دوست شدی. پس حقت بوده
ترنم
-
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۱
۲
با سلام بنده یك گلایه ای از نشریه جام جم دارم و اینكه لطف كنید نظر برای مطالب مرتبط با اتباع افغانستانی را غیرفعال كنید به دلیل ایكنه اولا لحن بسیاری از كامنت ها توهین آمیز است و شما در قوانین مربوط به نظرات بند2 نوشته اید (نظرات حاوی مطالب كذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین كشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. )و دوما اینكه تصمیم گیری به اخراج یا ماندن مهاجران وظیفه ی دولت ایران است مگر اینكه همه پرسی برگزار شود و دیگر اینكه در بسیاری از كامنت ها همه ی افغانها را خطاب میكنند وفقط تشویش اذهان عمومی با منتشر كردن كامنت ها صورت میگیرد بنده از جرایم آنها دفاع نمیكنم ولی به عنوان یك انسان استدعا دارم در بررسی بعضی كامنتها تجدید نظر صورت گیرد همانطور كه نمی توان به دلیل ارتكاب قتل و جنایاتی كه در صفحات حوادث توسط خود ملت ایران صورت میگیرد همه را به یك چشم دید بنده قبول دارم كه قصد شما اطلاع رسانی است ولی خواهشمندم بعضی نظرات را تایید نكنید جای تفكر است كه چرا خانمی افغانستانی در كانادا وزیر شده است پس ایشان هم فروشنده مواد مخدر و متجاوز هستند و از كشور خارج شوند؟پس نمیتوان همه را یك گونه دید

نیازمندی ها