نامه رئیس دولت‌های نهم و دهم به رئیس جمهور آمریکا امروز(دوشنبه) به سفارت سوئیس در تهران تحویل داده شد
کد خبر: ۹۲۹۹۵۹
احمدی‌نژاد به اوباما نامه نوشت + متن و تصویر نامه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نامه "محمود احمدی‌نژاد" رئیس دولت‌های نهم و دهم خطاب به "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه به سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا تحویل داده شد.

به گزارش دولت بهار ،متن این نامه مهم که امروز به سفارت سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا تحویل داده شد، به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صل الله علی خاتم الانبیاء حضرت مصطفی محمد (ص) و اهل بیته الطاهرین و علی جمیع الانبیاء و المرسلین

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

جناب آقای باراک حسین اوباما

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا

سلام علیکم

جناب عالی در اوج اعتراضات و نارضایتی عمومی ملت ها ، از چند دهه سیاست ها و رفتار سلطه طلبانه دولتهای متوالی آمریکا و با شعار تغییر و اینکه مصمم هستید آن سیاست ها و رفتارها را اصلاح نمایید، حقوق ملت ها را به رسمیت بشناسید و به فرهنگ و استقلال ملت ها احترام بگذارید، سکان مدیریت دولت آمریکا را به دست گرفتید.

این تعهدات صریح جناب عالی از جمله اعلام علنی و همچنین کتبی شما برای اصلاح روابط با ملت ایران و جبران حدود شصت سال اجحافات و مظالم رفته توسط دولتهای متعدد آمریکا علیه ملت ایران ، متاسفانه به هر دلیل ، جامه عمل نپوشید و همان سیاست ها و روند خصمانه گذشته کمابیش به شکل دیگری ادامه پیدا کرد.

گرچه انتظار این بود که در دوره ریاست جمهوری شما ، گذشته جبران شود ، یا دست کم از ظلم جدید علیه ملت ایران ممانعت شود، اما مسائل فراوانی اتفاق افتاد که از بین همه فقط به یک مورد می پردازم که اخیرا روی داده است.

در ۱۸ تیرماه ۱۳۹۳ هجری شمسی ( نهم ژوئیه ۲۰۱۴) ، دادگاهی در آمریکا به بهانه های واهی و بدون ارائه هیچ سند معتبری حکم به تصرف حدود دو میلیارد دلار از ثروت ملت مظلوم ایران را به ناحق و با زورگویی آشکار صادر کرد و در اول اردیبهشت سال ۱۳۹۵ (۲۰ آوریل ۲۰۱۶) نظام قضایی آمریکا آن حکم را تایید و اموال را مصادره نمود که این امر با اعتراضات گسترده و عمومی ملت ایران مواجه شد.

ملت ایران انتظار دارد ، این مورد خاص که تماما و مشخصا در دوره حکومت جناب عالی و آن هم در اواخر دوره ریاست شما و بر خلاف تمام موازین و قواعد حقوقی بین المللی اتفاق افتاده است ، توسط جناب عالی و به سرعت مرتفع شده ، حق ملت ایران استیفا گردد ، منابع به طور کامل مسترد و خسارات وارده نیز جبران شود.

گرچه بر این باورم که در هر صورت ملت ایران ، کلیه حقوق پایمال شده خود را بازپس خواهد گرفت اما اینجانب مشفقانه به شما نصیحت می کنم که اجازه ندهید این لکه ننگ و نقطه تاریک و حادثه تلخ به نام شما در تاریخ روابط یکسویه و غیرعادلانه دو کشور ثبت گردد و بی اعتمادی تاریخی تعمیق یابد.

نامه اینجانب مطلقا جنبه سیاسی ندارد بلکه صرفا از منظر حقوق انسانی و در دفاع از حق مسلم ملتم نگاشته شده است و چنانچه جناب عالی آن را با نگاه و ملاحظات سیاسی مطالعه کرده اید ، ضروری است یک بار دیگر و صرفا از منظر نگارنده آن را مرور نمایید.

با آرزوی سلامت و بهروزی برای تمام ملت ها

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۰۱
حمید
-
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
حالش خوب نیس بنده خداااااااااااا....
رضا
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
دوباره دنبال شر میگرده
یخ
-
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
یه ذره جون مونده برای مردم اینقدر را هم میخاد بگیره
حسن
-
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
وای مواظب باش جونتو نگیرن یه وقت
روح الله
-
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
محمود دلمان برای یه مرد كه بزنه توی دهن امریكا تنگ شده نه مثل بعضیها فقط میخندن همش جلوی دشمن كنسرت خندوانه اجرا میكنند
رضا
-
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
داداش كلا بزنیم!!!!فقط بزنیم؟؟؟ تو دهن دنیا بزنیم تو دهن همشهریمون بزنیم شد یه بار دست رفاقت بدی؟الگوی خوبی باش تا در اینده بچه های خوبی تربیت كنی
سعید
-
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
من حاضرم باامریكا بجنگم , مثل مرد شهید بشم , ولی نوكر امریكا نباشم
امیر
-
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
متن نامه محرمانه هست و یا باید منتظر ان باشیم كه رسانه های امریكای ان را پخش كنند ،
لادن
-
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
میخوای یه زنگ به اوباما بزن نذار منتشر كنن خخخ
بهرام
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
خواهشا بی خیال. بعد چند سال هنوز هم داریم آب رو می ریزیم جای اون نامه قبلی. كمی فرصت بدهید نفسی تازه كنیم.
ق
-
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
خدا بخیر كنه
بدون هماهنگی با رهبری اگه این كار رو كرده قطعا به ضررمون تموم خواهد شد
حقگو
-
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
فلفل نبین چه ریزه بشكن ببین چه تیزه ، جناب آقای محمود احمدی نژاد این چند سال دندون به جیگر گرفت تا به همه ثابت كنه كه بهترینه (نظر رهبر معظم هم كه به نظر ایشان نزدیكتره ، این جمله تاریخی رو كه همه یادمون مونده) به امید انتخاب مجدد ایشان به ریاست جمهوری در سال آینده
فرزانه دانشمند تهرانی
-
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
زهی خیال باطل
بهروزرجبی
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
سلام.علت ،منظور،موضوع ومتن نامه چه بوده؟!! فكرمی كنم این حق مردم است كه بدانند لذا مقتضی است ایشان دراینباره از طریق یك رسانه بی طرف مثلا همین جام جم انلاین مفاد نامه وهدفشان را به اطلاع عموم برسانندتامردم مطمئن شوند این موضوع برای كشوربارمنفی اعم ازتبلیغاتی یاسیاسی ندارد.چیزی همانند تعویض وزیرخارجه درحین ماموریت خارج ازكشور !! و یا چندین روز دوركاری ایشان درسمت ریاست جمهوری كه به نوبه خودبی نظیر بود!!
نظر
-
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
ما چی كار كنیم این آقا دست از سر ملت برداره . . اگر امكانش باشه بفرستیمش سفر بدون بازگشت به مریخ . اینكه نمیخواد بیخیال سیاست بشه .
عطا
-
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
موافقم نظر جان ملت یه برج یارانه خودشونو جمع كنن بدن برای خورد و خوراك و پوشاك ایشان تو مریخ . ولی باور كن شانس ما باشه ها سوار شهاب سنگ میشه خودشو میرسونه رو زمینه ، از شانسش مستقیم هم تو تهران فرود میاد .
ولی
-
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
مثلا" مردهاتون كه حرافی میكنن بهتر میتونن كشور را اداره كنن اگه بلد بودن كه میكردن پس بشین سرجات مفت گوئی نكن اینقدر مرد هستش كه یك نامه بنویسه و حق این مردم را طلب كند معلوم نیس این بدبخت چه هیزم تری به این آدمهای بادمجون دور قاب چین فروخته كه اینقدر پشتش حرف میزنن.
محسن
-
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
نظرمیدونی چیكاركن تو اصلا نظرنده
ع
-
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
دمت گرم مگر تو بتونی ها .
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
ایكاش شورای نگهبان بخاطر اینده نظام و ایران هیچوقت اجازه فعالییت سیاسی به افرادی مثل احمدی نژاد نده
محمود
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
محمود جون خیلی گلی
باران
-
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
بهترین گزینه همین مرده ...مورد تائید رهبری،
رهبری گفتند به لیست رای ندید اما دادید
ای مردم ساده لوح هنوز هم نمیخواید باور كنید اگه احمدی نژاد خوب نبوده

روحانی خیلی زیاد بد بوده و كار نكرده این مشكلات و گرانی و بیكاری نشون از چیه

بهنام
-
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
نشون از گند كاریهای اقای احمدی... كه حا لا حالا ها باید بكشیم.
ناشناس
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
نكن اینكارارو بسه دیگه
غلام
-
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
اوخدای من
معراج
-
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
این بنده خدا عقده دیده شدن داره بخدا!!!ایندفعه حتما نوشته اوباما دقیقا آب را كجاش بریزه!!!!ترا خدا یكی جلو اینو بگیره تا دوباره همه چیو نریخته بهم!!!!
هموطن
-
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
ایشون احساس میكنه چیكاره مملكته واسه خودش برای اوباما نامه نوشته ، اوباما بد هم باشه به هرحال یه رئیس جمهوره و احمدی نژاد هیچ كاره مملكت ، هرچند بی ارزشی و بی اعتباریش و در طول ریاست جمهور بودنش ثابت كرد ، منم دور اول بهش رای دادم دور دوم به ... خوری افتادم بابا این دیگه كی بود گیر ملت افتاد . چرا دست از سر ما برنمی داره ؟؟؟؟؟؟
روح الله
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
اوباما بد هم باشه به هرحال یه رئیس جمهوره و احمدی نژاد هیچ كاره مملكت ، ////با این روش و منطق تو اگه نظر بدیم ای هموطن پس تو چكاره ای كه به یك كسی كه قبلا رئیش جمهور كشور بوده توهین میكنی
سعید
-
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
اگه اون چیكاره باشه تو كه اصلا هیچی و ماشاالله زبونت انقد درازه اگه جای اون بودی چیكارمیكرد
ali
-
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
خدا بخیر كنه هروقت محمود كوچكترین حركتی میكنه بزرگترین بلاها سر ملت میاد..
ناشناس
-
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
ملت آروزو به دل موندن كه این دولت تو عمرش یك بار هم شده غیرذلیلانه با امریكای جنایتكار خونخوار خون آشام تروست داعش پرست ُ برخورد كنه ُ اما دریغ از این دولت بی جنم ساده لوح .
سعید
-
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
امریكا روسیه روادم حساب نمیكنه..!شمابخوای به اوباما نصیحت كنی,خدا اخرشو و بخیر بگذرونه!):(:
سعید
-
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
حرف خدایی باشه باید زده بشه
محسن
-
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
بابا یكی جلو این ............ بگیره . باخودت چی فكركردی ..... اقا
سعید
-
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
واقعا كه پرویی چطور به خودت اجازه میدی مگه تو كی هستی تو اگه یه كاره ای میشدی كه اصلا مارو زنده نمیذاشتی
زهرا
-
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
دست از سر ما خس و خاشاك بردار دیگه تو دیگه چه ............. هستی
زیبا
-
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
سلام -هركجا سخن از اموال و دارایی هاست نام . . . نژاد میدرخشد. این دادخواهی گفتن دارها.
جواد
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
اون بانك ملی بود یادت رفت خخخ
لادن
-
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
من موندم این برگه رو با مهر ریاست جمهوری از كجا اورده این .......... بس كن دیگه اقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
قاسم
-
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
هه كو مهر به منم نشون بده بخندم
حمید رضا
-
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
خدایا چیكاركنیم ازدست این ملت 20 درصد كردن 5 درصد هیچیم گیرمون نیومد,اخرمیگن تفنگاتونم بدین , یعد میگن ..... پس باچی بجنگیم ؟
مادر ایرانی
-
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
پرزیدنت اوباما همراه خانواده فعلا به تعطیلات رفتند.
علی
-
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
اون رفته تعطیلات تو خوشحالی !
سروش
-
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
جناب دكتر احمدی نژاد، شما با 800 میلیارد دلار درآمد نفتی در دوره ریاست جمهوری خود چه كاری تحسین برانگیزی برای ملت ایران انجام دادید؟ اگر شما واقعا برای 2 میلیارد ناراحت بودید 800 میلیارد دلار رو خرج زیرساخت های این مملكت می كردید تا مردم این همه مشكلات اقتصادی رو تحمل نمی كردند. شما با این كارها تنها قصد مطرح كردن دوباره خود جهت انتخابات آینده را دارید ولی حنای شما دیگر در پیش هیچ قشری از جامعه ایران رنگ ندارد.
ناشناس
-
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
باز هم مثل همیسشه گل گقتی احمدی نژاد عزیز و پاك و بی بدیل ُبازهم در كلامت حكمت های عالی جاری بود بازهم حرف دل میلیون ها ایرانی رازدی ُ باز هم حرف هایی زدی كه فقط پاكان از آن لذت می برند و ناپاكان از این سخنان گهر بار تو ُ احساس خطر و بدبختی وعجز وذلت و خواری كرده اند ُباز برتو كه این حكمت ها را جاری می كنی ُ می تازند ُ توهینت می كنند و مسخره ای كه حق خودشان است ُ می كنند ُ این هیولاهای ترسو و بزدل از دست تو شب و روز ندارند ُ آسایش و آرامش ندارند و هزاران حال ناجور دیگر چرا كه حرف حق را دلشان می خواهد در نطفه خفه كنند و هنوز كلام تو منعقد نشده ُ دست و پا می زنند خودزنی می كنند و به فكر ناحق گویی می افتند . اما ما مردم ایران فریب این ها را نمی خوریم ُاز همین می ترسند كه مردم بصیر ُ آگاه هستند و هوشیار ُ اندیشه ناحق اینها كلام ناحق این ها را خدای مهربان بی اثر می كند ُخدای مهربان رسوایشان می كند اینها كارشان خاموش كردن كلام حق توست و برای مردم اصلا تازگی ندارد این حرف ها. ما مردم همواره جویای كلام حق تو هستیم احمدی نژاد عزیز و پاك و بی بدیل
ایران
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
محمود جون چرا دست ازاین كارات بر نمیداری ؟نكنه دوباره میخوای ضایع شی ؟ جوابتو نمیده پسر خوب
كسرا
-
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
این آقا الان هیچ سمت اجرایی و مسئولیتی نداره چرا باید به خودش اجازه بده از طرف ملت ایران برای یك مقام رسمی كشور دیگر نامه ارسال كنه ؟؟؟؟ از طرف ملت ایران به اجازه كی حرف زده ؟؟؟
مجید
-
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
چیه ؟!!!!
این دومیلیارد دلار از دستتون پریده نتونستین بالا بكشین حالا اینجوری می خاین هاپولیش كنین؟؟؟؟؟؟
اون دانشمندی كه بفكرش رسید بره پول ملت رو بده و اوراق قرضه دولت آمریكا رو بخره الان كجاست؟؟؟؟
ببخشید این گندی هست كه زمان جنابعالی زدند.
رضا
-
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
توهم زده ،ول كن هم نیست .
سعید
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
تو كه ول كردی چی گیرت اومد
مهران
-
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
محمود جان باز چه خوابی دیدی جان مادرت ول كن بزار كمی مملكت ببینن درست میشه یا نه ؟
سعید
-
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
تو چه سودی از نبود احمدی نژاد میبری راستشو بگو
سعید
-
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
آقای احمدی نژاد تورو خدا بسه دیگه ، من جوان 32 سالم و هنوزم بخاطر ندانم كاری های شما ازدواج نكردم چون در دوره ریاست جمهوری شما اوج بیكاری بود حالا هم دارم خسارتهای اون دوران رو میدم امیدوارم كه شما رو هیچ وقت در قدرت نبینیم.انشاالله.
مرتضی64
-
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
شما هم مثل میلیونها آدم دیگه فكر میكنی عدم موفقیت این دولت مرتبط به دولت قبلی است.نه دوست من یه كم چشماتون رو باز كنید سو مدیریت این دولت داد میزنه. ساده لوحی، اعتماد،خوش بینی به بیگانه و عدم اعتماد و خوش بینی به خودی به خصوص جوانهاكشور رو فلج كرده فقط چشم باز كنید میبینید
علی تهرانی
-
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
باسلام:دشمن ما فیشهای نجومیه كه تو این مملكت یك عده دارند میخورند وكیف میكنند وبا حقوق بالای ده ملیون زیر ساختهای زندگی خودشان وجد وآبادشان را میسازند وبرای بچه هاشون آینده نگری میكنندوهمه چی اونها هم روحساب وكتابه.وانوقت من وتو تو سروكلمون میزنیم وبرای یك لقمه نون بخور ونمیر باید مثل ......گ جون بكنیم.بنده خدا برو فكر نون باش كه خربزه كیلویی 2000 تومن آبه.حالا مثلا این 2 میلیارد هم برگشت به خزانه مملكت چه تاثیری در زندگی من وشما داره ؟؟؟آقای احمدی نژاد هم بشینه فكر كنه كه تو هشت سال ریاست جمهوری چیكاركرد اونوقت بخودش نمره بده .
بی طرف
-
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
محمود جان برگرد
محمد
-
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
دلتنگتم
ناشناس
-
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
متاسفم برای یكسری هموطن كه فقط بلدندتهمت وحرف مفت بزنند.درزمان اون خاتمی اینقدرخوار نشده بودیم كه دراین دولت شدیم همه زحمات دانشمندان هسته ای رو بر بادداد و اونو نابودكردبا اون برجامش
حسن
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
حسن نباشه فقط
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
خدایا خودت به داد این ملت برس .خدایا تو بزرگ مطلقی .این ملت مظلوم و در عین حال شجاع .از شر شیاطین نجات بده
غلام
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
خدایا خودت حقیقتو اشكاركن
ناشناس
-
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
خدایا بی نهایت مرگ بر شیمون پرز كودك كش ُ انسان كش ُ ترودیست داعش پرست ُ بی نهایت دشمن احمدی نژاد .
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
اقا من یارانه نمیخام به كی بگم فقط این اقا رو ببرید مریخ
قاسم
-
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
از طرف ملت ایران به اجازه كی حرف زده ؟؟
محسن
-
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
به اجازه همون كس كه تو داری راحت نظرتو میگی
ناشناس
-
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
از كوزه همان طراود كه در اوست ُ . ملت ما هستیم و احمدی نژاد به نمایندگی از ما ملت همیشه سخن گفته ُ و به نمایندگی از ما ملت همیشه سخن می گوید و به نمایندگی از ما ملت همیشه سخن خواهد گفت .
محمد امین
-
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
آقای احمدی نژاد دست از سر این مملكت بردار؛ 8 سال بدبختی نبود كه سرمون نیاد.
یكسال مونده به انتخابات یادت اومده از حقوق مردم دفاع كنی.....
رامین
-
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
دیگه وقتشه رهبری اقدام لازم رو بكنه و به احمدی نژاد حد و حدودشو نشون بده این چه وضعه اخه با این وضع ملت نا امید دارن می شن... كمر ملت رو شكست با ندونم كاری با تفرقه انداختن باتهمت با كاغذ پاره هایی كه به قول خودش مفت هم نمی ارزن....
مرتضی64
-
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
امثال شما همونهایی هستید كه اگه یكی پیدا میشه و افشاگری نسبت به مفسدین میكنه میگید فلانی با بگم بگم هاش مملكت رو به هم ریخت و وقتی مفسدین بخور بخور میكنن میگید چرا با اونها مبارزه و برخورد قاطع نمیشه.
عسكر م مهربان
-
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
احمدی نژاد بعنوان یك شهروند و بعنوان یك منتخب مردم در 8 سال گذشته دادخواهی و حق مردمو خواسته ، چه اشكالی داشت این حق و روحانی قویتر از ایشون مطالبه می كرد و می تونست چون رئیس جمهور و منتخب مردم هست و دقیقا وظیفه ایشون بود خوب منم یه نامه بنویسم ضرری نداره
شما هم نمی نویسید لاقل از اونی كه نوشته انتقاد نكنید یادم نرفته بگم منظور من این نیست كه همه كارهای احمدی نژاد درست بوده ولی این كارش درست بود شما راجع به شخصیت قضاوت نكنید راجع به رفتارها قضاوت كنید شاید از فردی یك رفتار درست سر بزنه و همون فرد فردا یك رفتار غلط داشته باشه قربون همه هم وطنها
محسن
-
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
درمورد نظرات بگم دانشمندان همیشه در اقلیت هستند
تهرانی
-
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
معنی هوایانفس چیه؟
علی
-
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
قربون آقای احمدی نژاد--این كار را باید جناب شاه كلید انجام میداد... ولی خوب ایشانسرشون جای دیگه گرمه...
مجتبی
-
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
چرا تعداد اونایی كه نظراتو پسند كردن با اونایی كه نپسندیدن یك اندازه س
محمد
-
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
نامه خوبی بود عالی بود
رضا
-
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
خرسه دید روی صورت دوستش كه خواب مگس نشسته خواست به اون خدمتی بكنه سنگ بزرگی برداشت محكم زد روی صورت دوستش هم شر مگس را كم كرد وهم دوستش رو ناكار كرد .آقای احمدی نژاد شما انسان شریف ومومنی ودلسوز این مردمی بدون شك ولی دوستی شما نسبت به ملت وكشور بلا تشبیه حكایت بالا است شما را به خدا بی خیال سیاست وكشور بشو ما سروكله با مگس را بیشتر دوست داریم تا تنه با كله داغون
ناشناس
-
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
ترسوها و بزدل هایی مثل تو گند زدن به كشور ُ عمو خرسه كه مثل همه بزدل ها و ترسوها و نادان ها ُ همیشه پشت به دشمن كرده اید و همه چیز كشور رو به فنا دادید ُ دشمن های احمدی نژاد ُ عمو خرسه ُ غول مگس برجام رو سرت نشسته غول مگس ُ برجام اوباما هست كه رو سرت نشسته و باید این غول مگس برجام خانمان برانداز ایران رو ریشه كن كنیم . آره امریكا ی تروریست داعش پرست طوری خوابتون كرده ُ كه غول مگس برجام ذلیل را با خیال راحت تحمل كنید ُچون حال مبارزه با غول مگس ها را ندارید ُ نمی دانم چرا امثال تو ما مردم را به یاد اوامر عالی جناب شیمون پرز كودك كش ُ انسان كش ُ خونخوار و خون آشام و تروریست داعش پرست می اندازه كه گفته باید عواملش در داخل كشور كاری كنند كه بودن با احمدی نژاد برای ابد یك ننگ باشد ُ این ملعون گفته باید كاری كنیم تا همه مردم ایران از احمدی نژاد متنفر بشن و بودن با احمدی نژاد برایشان ننگ باشد برای همیشه . اینقدر آب به آسیاب شیمون پرز كثیف و لجن تروریست داعش پرست ُ نریرید با حماقتتون با كودنی تان .
سالار
-
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
دمت گرم اینقدر مردی كه در زمانی كه رییس جمهور نیستی دنبال حق مردم هستی اینا كه پدر مردم رو در آوردن هیچی نگفتن به آمریكا و عربستان و همچنان منتظرن كه براشون پول بیارن.
علی اكبر
-
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
درود بر احمدی قهرمان
ناهید
-
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
بله واقعا درود
محمد امین اسماعیل پور
-
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
بازم عمو محمود جون مگه عزتمانو پس بگیره
یا حق
-
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
تفاوتها چقدر زیاد است با اینكه جناب آقای دكتر محمود احمدی نژاد در دولت مسئولیت ندارد ولی قلبش برای این ملت و كشور می تپد، در صورتی كه این آقایون در جهت حفظ حق و حقوق مردم وظیفه این اقدامات را دارند كه متاسفانه دریغ از یك حركت عقلایی و شجاعانه!!! خدایا محمود جان را برسان
هموطن
-
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
جام جم عزیز میبینیم كه لایك نظراتو یكسان كردی ، طرفداری كوركورانه از احمدی نژاد و بی احترامی آشكار به رئیس جمهور وقت رو كه قابل اغماز نیست به وضوح آشكار كردی .
پارسا
-
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
فكر كردی جام جم هم مثل الف كه بین هزار انتقاد از دولت فعلی یك پست بی معنی در دفاع بگذارند و 3000 لایك بخوره ! و بقیه كامنت ها كلا 100 الی 150 لایك داشته باشه
كلا الف 150 نفر از هر خبرش دیدن نمی كنند ولی ....
دكتر احمدی نژاد واسه مردم عزیز باید اینو درك كنی

امیدوارم نظرم رو جام جم قرار بده
بی طرف
-
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
بنظرم 50 درصد آرای ملت میرسه به محمود جان خودم. محمود دوباره بیا ما غلط كردیم قبلا به تو رای ندادیم. اینبار حامی تو خواهیم بود
رضا
-
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
آقای ناشناس حداقل اول با یك اسم مطالب سرشار از بی ادبیت را ارسال می كردی بعد از طرف ملت نظر میدادی اینم آنقدر بی سروته مطلب من نظر خودم بود نمی دانم چند سالت است آیا مثل من به زعم شما ترسو سرباز زمان جنگ بوده ای شجاع بودن با داناگی به گفته بزرگان پر فایده تر است یك مقدار ظرفیت انتقاد داشته باشی واز طرف مردمت هم نظر ات بی ادبانه نده ملت ایران بلا نسبت تعدادی فرهیخته هستند
جمشید
-
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
الان آقای احمدی نژاد در ایران سمتی ندارند. آن موقع كه رئیس جمهور بودند آقای اوباما را نمی شناختند ولی حالا دارند نامه می نویسند. هدف احمدی نژاد از این نامه نگاری خراب كردن دولت حسن روحانی است. نظر من را منتشر كنید.
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
شما نمی خواد با آمریكا دربیوفتی اگر جرات دارید با دزدهای داخلی كه دارایی مملكت را غارت كردن دربیوفت
صادق
-
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
راسته میگن تو دوره احمدی نژاد خیلی بیشترازاین حرفا خوردن وبردن
ناشناس
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
زمان نوشتن نامه احمدی نژاد به اوباما ُ كاملا هوشمندانه و عاقلانه انتخاب شده است ُ چون مخاطب نامه باید رییس جمهوری باشد كه هنوز رییس جمهور هست ُ اوباما تا آبان ماه رییس جمهور هست فقط ُ اگه احمدی نژاد می گذاشت ُ وقتی اوباما از صفحه روزگار غیبش زد ُ نامه می نوشت ُ هنری نكرده بود ُ آن موقع دیگه نمی تونست به اوباما اعتراضی كند ُ چون اوباما مسولیتی نداشت . اگر احمدی نژاد می گذاشت نامه را بعدها می نوشت ُ همین هایی كه الان می گن چرا احمدی نژاد ُ الان نامه را نوشته ُ اون موقع می گفتن ُ چرا وقتی اوباما رییس جمهور بود و مسولیت داشت اعتراض نكردی و نامه اعتراضی را ننوشتی . بنابراین زمان نوشتن نامه برای اوباما و محتوای خود نامه ُ كامله موجه و عاقلانه و هوشمندانه و خردمندانه و شجاعانه و قاطعانه و طلبكارانه ملت ایران و .... تنظیم شده بود . حالا هر كه هر چه دلش می خواهد بگوید در داخل و درخارج فاكس نیوز و اینها ُ بگن جنبه انتخاباتی داشته . ما مردم احمدی نژاد رو بخوبی می شناسیم ُ بهتر از همه ما مردم او را می شناسیم و به او صددرصد اطمینان داریم و به نیتش برای این كار خیر و عاقلانه احترام می گذاریم . ما فریب ُ فریب كاری های داخلی ها و خارجی ها را كه می خواهند این نامه بسیار مهم را از مسیر واقعی ش بخاطر حسادت هایشان و كینه و كدورت و ..... منحرف كنند نمی خوریم و كاملا این نامه نوشتن احمدی نژاد به اوباما برایمان قابل درك است ُ و اگر رییس دولت یازدهم به فرض محال چنین نامه ای با این محتوا به اوباما می نوشت ُ خیلی خوشحال می شدیم و حمایت می كردیم . اما بی نهایت دریغ از دولت یازدهم .
ناشناس
-
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
به ناشناس:
خلایق هرچه لایق.
بهلول
-
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
محموتی
لب چاه كه نشستی
بالاغیرتاً دیگه سنگ ننداز توی چاه
رضا
-
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
آقای اوباما رئیس جمهور هستن ولی آقای احمدی نژاد الان چه سمتی دارند كشور دستگاه دیپلماسی دارد البته ایشان در زمان خودشان از این كارهای خارج ضابطه زیاد می كردن واینطور كه هست هنوز متنبه نشدن .اگر به عنوان یك ایرانی وسیاست مدار سابق با مردم موضوع را در میان میگذاشتند (در همین سخن رانی ها كه میكنند) بهتر بود چون با احتمال بسیار بالا این نامه با توجه به شرایط مسئولیتی حال حاضر ایشان وقوانین دیپلماسی بین الملل بدون جواب می ماند.
جهان
-
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
به گقته احمدی ما ملت خس و خاشاكیم این اقا بهتره سكوت كنه و دولت اقای دكتر روحانیو با این كاراش نمیتونه ،حق نداره ،خراب كنه .درواقع این شخص ،خودشو خراب كرده .
بهروز
-
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
جمله آخر خیلی خوب بود همگی یاد بگیرم .
best wishes for the health and well-being of all nation
ایرج
-
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
ایشون اگه وقت كرد یه نامه به رفیقش خاوری هم بزنه
بنده خدا
-
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
سلام دوستان نویسنده نامه هنوز خود را وكیل و دلسوز ملت میداند وخود را خادم معرفی میكند با توجه به پیشینه این شخص باید به نیت نویسنده شك كرد نویسنده همان كسی است كه بسیار قانون شكنی كرده كارهایی انجام داده كه حاصلش تفرقه و بد بینی به نظام شده بسیاری از تحریمها حاصل عملكرد این شخص بوده ادعاهای دروغین در مورد هاله نور و امام زمان و... وضع امروز ما حاصل خدمات این خادم و تیمش هست ومهمتر از همه عدم پیروی از رهبری به نظر من خیری در اینگونه افراد نبوده و نیست وفقط یك فریب است
عبدی
-
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
سلام
سربرگ دوره ریاست
جمهوری دوره 9 و10 دست ایشان چه می كند؟
ایا برای سایر روسای جمهور سنوات قبل این شرایط فراهم است؟
رامین
-
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
۰
۰
این چه كاریه كه همه پسند ها و ناپسند ها رو یكی كردین به شما چه ربطی داره یا قسمت نظرات رو بردارین یا كه فقط بیننده باشین
یوسف
-
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
فكر نمیكنید دیگر بس باشدكه این پیام مهم پخش بشود انهم از طرف كسی كه 350برابر پول در خواستی را خودش گم وگور كرده.دیگر خر فهم شدیم.
هموطن
-
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
۰
۰
اومد رو بوم قالیچه تكون داد قالیچه گرد نداشت خودشو نشون داد .

نیازمندی ها