جنبش النجبا عراق اعلام کرد که امروز یکشنبه 2000 نفر از نیروهای خود را که از نظر آموزشی و عملیاتی در سطح بالایی قرار دارند، به حلب اعزام کرده و اکنون به این شهر رسیده‌اند.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۵
2000 نیروی «النجباء» به حلب اعزام شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، نبرد جنوب حلب، میان ارتش سوریه و متحدانش از یک سو و جبهة فتح الشام (جفش) و 21 گروهک متحدش تحت عنوان «جیش الفتح» که از هفت روز پیش آغاز شده تا امروز ادامه یافته است.

ارتش سوریه تا اوایل بامداد امروز مقابل حملات بسیار سنگین تروریست‌ها مقاومت کرد اما سرانجام جیش الفتح به لطف عملیاتهای انتحاری متعدد و شدید، موفق شد از محور «راموسه» به قسمت جنوبی حلقه محاصره حلب نفوذ کند و عملا محاصره را در حالت شکستن قرار بدهد اما جیش الفتح هنوز امکان تردد امن را ندارد و در حقیقت منطقه راموسه زیر آتشباری دو طرف قرار دارد.

در پی این رخدادها بود که منابع خبری اعلام کردند که نیروهای ویژه حزب الله لبنان از «گردان رضوان» وارد منطقه الحمدانیة در غرب شهر حلب شدند.

نیروهای گردان رضوان خود را برای انجام عملیات بازپس‌گیری برخی از مناطق اشغال شده در «الراموسه» واقع در جنوب غرب شهر حلب آماده می‌کنند.

جنبش النجبا عراق نیز اعلام کرد که امروز 2000 نفر از نیروهای خود را که از نظر آموزشی و عملیاتی در سطح بالایی قرار دارند، به حلب اعزام کرده و اکنون به این شهر رسیده‌اند.

به گفته این جنبش، این نیروها از جمله نیروهای ضربتی هستند که در آزادسازی بسیاری از مناطق ریف حلب نیز مشارکت داشته‌اند.

منابع سوری می‌گویند تلاش شدید جیش الفتح برای باز کردن معبر نظامی در جنوب حلب برای خارج کردن افسران ترکیه‌ای و غربی بوده است که در شرق حلب محاصره شده بودند.

طبق گفته یک منبع میدانی به بین‌الملل فارس، شماری از افرادی که برای جیش الفتح مهم بوده، از گذرگاه باز شده در راموسه خارج شده‌اند.

در حال حاضر نیروهای مقاومت در بخشهای مهمی از جنوب شهر حلب از جمله جنوب و شرق الراموسة، کارخانه سیمان در شرق الراموسة، العامریة در شمال غرب الراموسة و منطقه «606» تسلط کامل دارند و تمام راه ارتباطی تروریستها تا مرکز شهر حلب را رصد می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
روح الله
-
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
مرگ بر تركیه و مرگ بر سعودی///ادم هر چی فكر میكنه سر در نمیاره كه چرا بیشتر كشورهای دنیا طرفدار داعش شدن // تنها كشوری كه بیشرین هجمه و حمله بهش میشه از طرف این غربیها ایران است و باز همین ایران است كه جلوی داعش ایستاده/// یعنی ملتهای دنیا اینقدر خرن كه این واقعیت رو نمیفهمند كه ایران اسلامی تنها كشور مظلوم دنیاست

نیازمندی ها