مدیر اداره‌کل موزه‌ها می‌گوید چون شرایط پذیرایی (سرویس بهداشتی) برای مردم در کاخ گلستان و در زمان برگزاری فستیوال موسیقی فراهم نبود، مکان برگزاری این رویداد فرهنگی از کاخ گلستان به کاخ نیاوران منتقل شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۷
سرویس بهداشتی، جای فستیوال موسیقی را تغییر داد

به گزارش جام جم نوا به نقل از ایسنا یک هفته پیش خبری از حضور گروه‌های موسیقی در کاخ جهانی گلستان به مدت ۹ شب منتشر شد، و از سوی دیگر مسئولان میراث فرهنگی مانند «فرهاد عزیزی»، مدیرکل پایگاه‌های میراث فرهنگی و «سید محمد بهشتی»، رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری موافق این اتفاق در کاخ جهانی گلستان بودند.

اتفاقی که قطعا آتش‌زیر خاکستر دوستداران میراث فرهنگی و برخی کارشناسان این حوزه بود، هرچند در اصلِ ماجرا تغییر خاصی رخ نداده و قرار است کنسرتی ۹ شبه در یک بنای تاریخی نفیس اجرا شود، در شرایطی که به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از مسئولان میراث فرهنگی حتی هنوز فکری برای تهیه‌ یک بخشنامه مدون با هدف چگونگی قرارگرفتن حتی بلندگوها و سن و جایگاه مخاطبان ندارد.

اما «محمدرضا کارگر» همچنان معتقد است که این اتفاق هیچ آسیبی به بناهای تاریخی وارد نمی‌کند.

او می‌گوید: فستیوال موسیقی از کاخ جهانی گلستان به نیاوران منتقل شد، چون شرایط پذیرایی فراهم نبود و از جمله‌ی فراهم نبودن این تسهیلات تعداد «سرویس بهداشتی» است. برای حضور حدود هزار نفر جمعیت، سرویس بهداشتی در کاخ گلستان فراهم نبود، اما در کاخ نیاوران هست!

وی کنسرت را برنامه‌ای که اشاعه‌دهنده‌ هنر است می‌داند و ادامه می‌دهد: قرار است این برنامه در کاخ نیاوران اجرایی شود و همه‌ اطلاع‌رسانی‌ها در این زمینه نیز انجام شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها