مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از مهار کامل آتش سوزی در انبار محصول لاستیک مصنوعی (BDSR) مجتمع پتروشیمی بندرامام خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۳
آتش سوزی پتروشیمی بندرامام خمینی مهار شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، هاشم بالدی اظهار کرد: آتش سوزی در انبار محصول لاستیک مصنوعی (BDSR) مجتمع پتروشیمی بندرامام خمینی از عصر امروز شروع و پس از پنج ساعت تلاش ماموران اطفای حریق، دقایقی قبل به صورت کامل مهار شد.

وی افزود: با حضور به موقع نیروهای امداد از گسترش آتش جلوگیری شد و وسعت آتش و دود ناشی از آن به گونه ای نبود که تهدید برای منطقه و شهرهای ماهشهر و بندرامام خمینی باشد.

بالدی در خصوص علت وقوع این آتش سوزی نیز گفت: علت آن هنوز به صورت کامل مشخص نیست ولی بررسی ها برای شناسایی عوامل وقوع آتش سوزی آغاز شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در خصوص میزان خسارت وارد شده ناشی از این آتش سوزی نیز بیان کرد: به صورت دقیق نمی توان در این خصوص اظهار نظری کرد و باید به صورت کارشناسی بررسی هایی در این خصوص صورت بگیرد.

بالدی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته و هیچ تعمد و شائبه خرابکاری در این خصوص نیز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پتروشیمی بندرامام یکی از مجتمع‌های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است. محصولات تولیدی این مجتمع شامل اتان، پروپان، بوتان، پنتان، اتیلن، بنزین پیرولیز، نفت کوره، بنزن، زایلن‌ها، رافینت، آروماتیک‌های سنگین و پارازایلین است و با داشتن ظرفیت بالای تولید، نخستین تولیدکننده محصولات پتروشیمی ایران است.

این مجتمع دارای سه شرکت تولیدی فرآورش بندرامام، کیمیا بندرامام و بسپاران بندرامام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها