راننده پراید شیطان‌ صفت بازداشت شد

آزار و اذیت سه زن در پوشش مسافرکشی

مرد شیطان‌ صفت که به بهانه ویزای شینگن قصد آزار و اذیت زن جوان را داشت، پس از محاکمه به هفت سال زندان محکوم شد.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۳
دام شیطانی به بهانه ویزای شینگن

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از بهمن سال گذشته در پی شکایت زنی جوان از مرد تبهکار در دستور کار پلیس قرار گرفت. شاکی به ماموران گفت: چندی قبل تصمیم گرفتم به کشور آلمان بروم و در آنجا زندگی کنم. برای گرفتن اقامت به سفارت آلمان رفتم. مقابل سفارت با مردی به نام سعید آشنا شدم. او مدعی بود، دوستانی در سفارت آلمان دارد و می‌تواند برای من ویزای شینگن بگیرد. با چرب‌زبانی مرا فریب داد و برای صحبت سوار خودروی او شدم. سعید ادعا کرد برای گرفتن روادید باید 70 میلیون تومان به او بدهم که قبول کردم. قرار شد 40 میلیون تومان به او بدهم و او مرا به ترکیه ببرد و آنجا روادید را بدهد و 30 میلیون بقیه را بگیرد.

وی ادامه داد: به حرف‌هایش اعتماد کردم و 40 میلیون تومان به او دادم. یک روز با من تماس گرفت و گفت بلیت ترکیه را گرفته و باید با هم قرار بگذاریم. به خاطر اعتمادی که به او داشتم، در محل قرار حاضر شده و سوار خودروی او شدم. قرار بود به آژانس مسافرتی برویم، اما او به حاشیه شهر رفت. وقتی اعتراض کردم، او در محلی خلوت توقف کرد و به طرفم حمله‌ور شد. قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که با او درگیر شدم و توانستم از دستش فرار کنم. خودم را به جاده رساندم و با کمک یک راننده عبوری خودم را نجات دادم. بعد از این ماجرا، او ناپدید شد و تلفن همراهش را خاموش کرد.

پس از این شکایت، ماموران تحقیقات برای دستگیری متهم را آغاز کرده و پس از شش ماه مخفیگاه او شناسایی و دستگیر شد.

متهم در ابتدا منکر جرم شد، اما پس از روبه‌رو شدن با شاکی لب به اعتراف گشود و گفت: من به ترکیه زیاد سفر می‌کنم و در آنجا با افرادی رو‌به‌رو شدم که سودای اقامت در اروپا داشتند، به همین خاطر تصمیم به کلاهبرداری گرفتم. با پرسه زدن مقابل سفارت شاکی را شناسایی کرده و او را فریب دادم. بعد از مدتی تصمیم به آزار و اذیت او گرفتم. به همین خاطر به بهانه تحویل بلیت او را به حاشیه شهر بردم که مقاومت کرد.

در ادامه پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به صورت غیرعلنی از سوی قاضی اصغرزاده و مستشار دادگاه محاکمه شد.

پس از رسیدگی، قضات متهم را به هفت سال زندان، رد مال و 40 میلیون تومان جزای نقدی محکوم کردند.

افرادی که با این شگرد در دام مرد کلاهبردار گرفتار شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دادسرای امور جنایی یا اداره آگاهی پیگیر پرونده‌شان شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
خرمگس
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
عقل هم خوب چیزیه ... به یه نفر در حال پرسه جلوی سفارت 40 میلیون داده ... سوار ماشینشم می شه... تلفن هم داده ...اونم به خاطر اعتمادی كه بهش داشته !!!!!!!!!!! بازم خیلی شانس آوردی !!!!!!!!!!
ایرانی
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
اینا فكر هم بلدن بكنن
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
۰
۰
اینجا اینجوریه بره آلمان چی...

نیازمندی ها