رئیس دیوان محاسبات کشور با ابراز بی اطلاعی از 25 پرونده مربوط به فیش های حقوقی گفت: به بررسی کنندگان در دیوان محاسبات که بر اساس نظر رئیس قبلی عمل کردند اعتماد دارم ولی خودم اطلاع دقیقی از جزئیات این پرونده‌ها ندارم.
کد خبر: ۹۲۵۴۰۵
با صدای بلند خلافکاران را معرفی می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، عادل آذر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس دیوان محاسبات کشور در جمع خبرنگاران گفت‌: تلاش می کنم مر قانون را دیوان محاسبات به اجرا گذارد تا گام اصلی برای توسعه کشور برداشته شود.

وی تاکید کرد: دیوان محاسبات به عنوان ناظر نباید مانع توسعه کشور شود. در دیوان به فرزندان صالح،‌پاکدمن ، اصیل و درستکار کمک می کنم تا در راه تعالی کشورگام بردارند و قول می دهم با صدای بلند خلافکاران را معرفی کنم.

رئیس دیوان محاسبات کشور هرگونه اظهارنظر در خصوص دلایل این دیوان در مخالفت با کلیات لایحه اصلاح بودجه 95 را به زمان بعد موکول کرد.

آذر تشریح جزئیات برنامه هایش را به پس از تسلط بر دیوان محاسبات موکول کرد و افزود:‌ اصحاب رسانه و مطبوعات را در یک نشست مطبوعاتی که پس از سوار شدن بر کار برگزار خواهم کرد در جریان جزئیات برنامه هایم قرار می‌دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی تهرانی
-
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
۰
۰
باسلام:از جنگل پرسیدند برای چی از تبر میترسی؟؟جنگل پاسخ داد من از تبر نمیترسم .من از دسته تبر میترسم كه از جنس خودماست..

نیازمندی ها