وقتی ترامپ حتی از دخترش هم نمی‌گذرد

کاندیدای جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به زنان و دختران نگاه ابزاری و تبلیغاتی دارد و برای کسب رای بیشتر زنان و دختران زیادی را دور خود جمع کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۳۱۱
وقتی ترامپ حتی از دخترش هم نمی‌گذرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، نیویورک پست نوشت: با وجود مخالفت بسیاری از جمهوری‌خواهان، دونالد ترامپ، میلیاردر جنجالی آمریکا برنده نهایی رقابت‌های درون حزبی آمریکا شده است. او هر ماه کمپین‌های بسیاری را برای جذب هوادار و رای برگزار می‌کند.

برای برگزاری این کمپین‌ها، ترامپ از سرمایه شخصی و همچنین سرمایه‌گذاری هم حزبی‌ها، تاجران آمریکایی و همچنین صهیونیست‌ها استفاده می‌کند.

یکی از تاکتیک‌های خاص ترامپ، استفاده ابزاری از خانم‌ها، همراه کردن بازیگران زن هالیوود، بازیگران زن اروپایی است.

ترامپ در این زمینه حتی از دختر خود ایوانکا ترامپ نگذشته است. ایوانکا که پیش از به عنوان مدل هم فعالیت داشته است تاکنون در اغلب کمپین‌ها، سخنرانی‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی پدرش حاضر بوده است، امری که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و صرفاً برای کسب رای بیشتر صورت می‌گیرد.

ایوانکا ترامپ متولد 30 اکتبر 1981، تاجر، نویسنده و همچنین سابقاً مدل بوده است.

خود ترامپ هم تاکنون سه بار ازدواج کرده است اما این امر سبب خراب شدن رابطه دخترش ایوانکا با او نشده است. ایوانکا حتی از بی‌شرمانه‌ترین حرف‌های پدرش هم حمایت می‌کند. مثلاً وقتی ترامپ یک بازیگر زن را در برنامه تلویزیونی و در حضور هزاران تماشاگر «خوک چاق» و بار دیگر «سگ ماده» نامید، دخترش با خونسردی تمام گفت«پدرم خیلی رک و صریح است».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حقیر
-
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
۰
۰
با توجه به روند اگر اوضاع همینطوری پیش بره باحتمال زیاد ترامپ رئیس جمهور میشه . مردم آمریكا نیاز خودشون را به چنین سیاستی مكرر نشون داده اند . پوتین ، نقش غیر مستقیم بسیار قوی برای رئیس جمهور شدن ایشان تا حالا بازی كرده است .

نیازمندی ها