اخیرا در برخی از مهدکودک ها، برگزاری برنامه استخر مختلط در جدول برنامه رسمی آنها قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۳۱۰۷
استخر مختلط در مهدکودک!  +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، تصاویری را در ادامه مشاهده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
-
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
خدارو شكر مشكل حل شد. دیگه كسی نگرانی و دغدغه ای نداره.
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
از الان میخوان روابط عمومی بچه ها رو بالا ببرند تا وقتی بزرگ شدند تو جامعه منزوی نباشند
حسین
-
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
با سلام
در همه ادیان در همه كشورها و حتی مردمانی با عقایدی غیر مذهبی و غیر ملی هم به این نكته رسیدن كه در سنین كودكی جزو بهترین و تاثیرگزارترین زمانها جهت تعلیم و تربیت و همچنین پایه گذاری افكاریست كه باید در بزرگسالی شاهد پیامدهاش باشیم.
در این قضیه هم مطمئنا تصور یك استخر مختلط اون هم به این شكل و وضع ممكنه كم كم تصویر نادرستی رو در آینده به این كودكان القاء كنه بصورتی كه فرض كنن این رفتارها عادیه و در بزرگسالی و جوانی در اولین دعوتشون به استخری مختلط كه هم سناشون حضور دارن با تصوری غلط و به قولی با بی فكری راهی بشن اما وای به روزی كه اولین تجربه رو در اون محیط به شكلی ناصحیح داشته باشن دیگه بیرون اومدن از اون فضا براشون سخت میشه.
ببینید فرزندانی سالم پسرانی مردانه دل و دخترانی شیر زن رو باید از بچگی تربیت داد اونم به شكل صحیح.فكر میكنید با این وضع جامعه كه روز به روز ارزشها رو بی ارزش میكنن چه فرزندانی با چه محیطی رو خواهیم دید؟لطفا قبل از اعتراضاتتون كمی به پیامدها دقت كنید.
درسته مسئولین تا دلتون بخواد تصمیمات اشتباهی هم داشتن ولی این یه تصمیم كه باعثش هم یك خبرگزاری بود جزو كارهای صحیحی بود كه در جامعممون شاهدش بودیم

نیازمندی ها