تیلر کشاورزی به رانندگی پیرمرد 71 ساله پس از سرشاخ شدن با مینی‌بوس مسافربری حامل 18 مسافر، همگی آنها را در کانال کنار جاده واژگون کرد.
کد خبر: ۹۲۲۶۱۵
تیلر در بابل مینی‌بوس را واژگون کرد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایرنا، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 بابل با اعلام خبر تصادف یک دستگاه مینی‌بوس مسافربری و تیلر کشاورزی گفت: این سانحه ظهر امروز در جاده قدیم بابل به آمل و در حوالی زندان «متی کلا» رخ داد.
احمد محمدپور افزود : پس از دریافت گزارش مردمی بلافاصله مرکز فرماندهی اورژانس 115 بابل ، پایگاه دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان را به محل حادثه اعزام کرد.

متاسفانه در این تصادف 3 سرنشین مینی بوس که یک زن 44 ساله و دو مرد 11 و 14 ساله بودند و نیز راننده تیلر که یک مرد 71 ساله بود ، دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر و صورت ، کتف و پا شدند که تکنیسین های اورژانس 115 بابل بعد از اقدامات پزشکی از قبیل سرم تراپی و اکسیژن تراپی و آتل بندی، مصدومان حادثه را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

محمدپور از همه رانندگان خواست با توجه به آغاز برداشت برنج و واقع شدن بسیاری از شالیزارهای شهرستان در حاشیه جاده اصلی و فرعی، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و مراقب کشاورزان و ماشین های کشاورزی در حال تردد در جاده ها باشند.

گفتنی است؛ برداشت برنج در مازندران امسال دو هفته زودتر از سال های پیش آغاز شد و همزمان کشت دوم برنج نیز به صورت جدی و در سطحی گسترده تر از سال های پیش در دستور کار کشاورزان قرار گرفت .

کاشت و برداشت برنج در شالیزارهای مازندران که بیشتر در حاشیه جاده اصلی استان واقع است ، تردد ماشین های کشاورزی را در این مسیر افزایش می دهد که علاوه بر تصادف های ناگوار ، ایجاد ترافیک هم از دیگر پیامدهای آن است.

همزمانی فصل برداشت برنج با حضور میلیونی مسافران تابستانی نیز بر ضرورت توجه جدی رانندگان عبوری به ماشین های کشاورزی و کشاورزان در حال تردد در داخل و حاشیه جاده ها با این ماشین ها و یا موتورسیکلت و دوچرخه بیشتر می کند.

شهرستان 520 هزار نفری بابل که دارای 6 بخش و 7 شهر است ، حدود یک چهارم شالیزارهای مازندران را در اختیار دارد.

برنج مهم ترین محصول کشاورزی این شهرستان و برنج مازندران را هم در اقصی نقاط کشور با نام شهرهای بابل یا فریدونکنار می شناسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها