مرد جوان با هویت جعلی پزشک معرفی در سایت همسریابی با زن جوانی آشنا شد و اقدام به کلاهبرداری میلیونی از او کرد.
کد خبر: ۹۲۱۲۳۵
پزشک قلابی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آنا، چندی پیش زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از کلاهبرداری 60 میلیون ریالی خبر داد.

وی به افسر پرونده‌اش گفت: در سایت همسریابی با فردی که خود را‌ پزشک معروف معرفی کرده بود، آشنا شدم. مدت کمی از دوستی‌مان گذشته بود که دکتر جوان به نام سیاوش از من خواستگاری کرد. بعد از آن نیز عنوان کرد که حسابش مسدود شده و برای خرید خانه آینده‌مان نیاز به 60 میلیون ریال دارد. من نیز که در این مدت حسابی به او اعتماد کرده بودم این مبلغ را در اختیارش قرار دادم اما بعد از آن دیگر خبری از پزشک معروف نشد.

زن جوان افزود: در طی مدتی که با پزشک جوان در ارتباط بودم برای اینکه مطمئن شوم او کلاهبردار نیست و پزشک است، در را‌بطه با او تحقیق کردم. متوجه شدم که فردی با مشخصات مرد جوان پزشک معروفی است و به همین دلیلی خیالم راحت شدم و به او اعتماد کردم. زمانی که سیاوش پول ناپدید شد به سراغ مطبش رفتم و تازه آن زمان بود که متوجه شدم او با هویت جعلی فرد دیگری خود را معرفی کرده است.

با شکایت زن جوان، تحقیقات کارآگاهان پلیس آغاز شد و کارشناسان پلیس فتا با توجه به امکانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند. بدین ترتیب متهم جوان به پلیس احضار شد و در مقابله با مدارک پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ کامبیز اسماعیلی، رییس پلیس فتا استان کرمان در این رابطه گفت: در فضای مجازی هر فردی به راحتی می‌تواند خود را هرگونه که می‌خواهد معرفی کند و شما را فریب دهد بنابراین نباید به راحتی باور کنید که این فرد همان شخصیتی است که معرفی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها