سخنگوی کمیسیون ویژه دادسرای انتظامی تهران بزرگ خبر داد

اعلام علت دقیق فوت کیارستمی تا ۳ روز دیگر

قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی با اشاره به آغاز نخستین جلسه علنی رسیدگی به پرنده عباس کیارستمی از تشکیل کمیسیونی با حضور پزشک شخصی وی طی 24 ساعت آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۲۲۹
پزشک کیارستمی احضار شد
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی با تأکید بر بازگشایی پرونده مرحوم کیارستمی و پیگیری جدی علت فوت وی افزود: ساعت 7:30 دقیقه صبح فردا نخستین جلسه کمیسیون تخصصی رسیدگی به پرونده این هنرمند با حضور بیش از 20 نفر از اساتید برجسته رشته های مختلف پزشکی، اعضای ارشد سازمان نظام پزشکی و هم چنین پزشکان معالج وی از 2 بیمارستان مختلف آغاز می شود.
خلیلی با اشاره به اینکه پزشکان بیشتری در جریان مداوای عباس کیارستمی حضور داشته اند تاکید کرد :پزشک شخصی وی نیز که خدمات مشاوره پزشکی به وی ارائه می کرده به منظور بررسی های بیشتر به کمیسیون رسیدگی احضار شده و این در حالیست که پزشک امین کیارستمی خود عضو کمیسیون بررسی علت فوت این هنرمند است.
وی در ادامه در خصوص ادعای اعضای خانواده کیارستمی مبنی بر عفونت محل بخیه های ایشان نیز اظهار داشت: فعلاً هیچ گونه موضوعی نه در این خصوص و نه در زمینه جریان سازی های رسانه های خارجی به عنوان قصور پزشکی تأیید و محرز نشده زیرا با توجه به اینکه پرونده ایشان روز شنبه تحویل داده شده فردا به طور علنی تحت واکاوی قرار می گیرد.
قائم مقام معاون انتظامی معاون پزشکی همچنین تصریح کرد: طبق شواهد موجود مرحوم کیارستمی پس از انتقال به بیمارستان دوم از وضعیت درمانی شان راضی بودند اما به دلایلی که هنوز روشن نشده با رضایت شخصی از بیمارستان ترخیص شده و به مرکز درمانی در فرانسه مراجعه کرده اند، با توجه به حساسیت جریان پرونده کیارستمی در جلسه بعدی کمیسیون نخستین گزارش از واقعیت ماجرا ارائه خواهد شد.
گفتنی است؛ صفحه نخست بررسی علت فوت کیارستمی و صحت ادعاها و گمانه زنی های موجود در این خصوص فردا ورق می خورد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
بینام
-
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
حالا اگه یه آدم عادی بود، هرگز دستش به پزشك خاطی نمیرسید، چه برسه به اینكه بخوان احضارش كنن!!!!
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
واقعا
علی
-
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
جام جم این هم شد نظر كه گذاشتی ؟؟
hamid
-
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
من برای شكایت از یك دكتر 3 سال دوندگی كردم باز هم دستم به جایی نرسید.
ای كاش در مملكت اسلامی قانون برای همه یكسان بود.
سیروس آرش زاده
-
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
مثل اینكه یه جوون بیست ساله فوت كرده باشه .خدا بیامرز بیش از هفتاد سال عمر از خدا گرفت بعدش زیر دست پزشكای فرانسه فوت كرد نه ایران اگه عرضه دارین برین پزشكای فرانسه احضار كنین .
صدف
-
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
خوب احضار بشه، نهایت میندازن باز گردن پرستاران!
مریم
-
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
واقعا كه اگه پدرت هم بود همینجور میگفتی هفتاد سالش بوده بسشه. بعدم بنده خدا مثانه اش به حفره شكمیش راه پیدا كرده ولی دكترا اشتباه تشخیص دادن سرطان روده است همیجور تكه تكه روده اش رو برمیداشتن بعد كه همه شكمشو عفونت میگیره تازه میفهمن چه اشتباهی كردن دیگه فایده ای نداشته رفته فرانسه .پس چیزی رو كه نمیدونین ننویسین دكترا فرانسه كشتنش
علی
-
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
۰
۰
با فوت یك شخص معروف (سلبریتی) آنهم شخص نازنینی همچون زنده یاد كیارستمی، امواج منفی باز هم جامعه پزشكان را نشانه گرفته اند.. هیچ جراحی بیمارش را طوری عمل نمیكند كه او بمیرد! بررسی علت فوت منوط به نظریه كارشناسان خبره این امر است. ایشان هم كه در فرانسه درگذشتند. این مسایل همیشه و همه جا بوده و هر روز هم هست. مقداری قابل پیشگیری است و مقداری هم نه. اما ایجاد موج تنفر از پزشكان هیچ وقت به نفع هیچ جامعه ای نیست. پزشك هم انسان است. اگر این احساس در وی بوجود آید كه طرف مقابلش از او متنفر است و مترصد فرصتی برای شكایت، و فقط ناگزیر از مراجعه به وی بوده، متقابلا این احساس منفی، ناخواسته در كیفیت خدمت رسانی اش به بیمار بی تاثیر نخواهد بود.
رضا
-
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
نیست اشتباه این قشر هم كمه!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها