جان بویگا خشنود از ماجراجویی های اکش فضایی خود در «جنگ ستارگان» تازه سینما، در یک درام پرتنش اجتماعی و سیاسی بازی می کند.
کد خبر: ۹۱۹۱۱۳
بویگا درگیر مسائل نژادی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، توسط کاترین بیگلو فیلم ساز جنجالی سینمای آمریکا کارگردانی می شود.

بویگا اولین بازیگری است که برای این فیلم پر هنرپیشه انتخاب شده است. قرار است چند بازیگر مطرح دیگر سینما هم، به این فیلم بپیوندند.

طرح اصلی فیلم نامه فیلم بدون نام بیگلو، از خود اوست. تا به امروز، اطلاعات زیادی پیرامون این فیلم نامه در اختیار رسانه های گروهی قرار نگرفته است.

با این حال، بیگلو گفته خط محوری درام تازه او، به بررسی تضاد و درگیری های شهر دیترویت در سال 1967 می پردازد و در باره برخوردهای نژادی در این محل است.

نزدیکان فیلم ساز می گویند در پس زمینه درگیری های نژادی این سال، داستان زندگی چند آدم معمولی تعریف می شود. زندگی این افراد، تحت تاثیر درگیری ها قرار می گیرد.

فیلم نامه اصیل و اریژینال فیلم را بیگلو با همکار همیشگی خود مارک بول می نویسد. بول در فیلم تحسین شده قبلی بیگلو « سی دقیقه پس از نیمه شب» هم با او همکاری داشت.

به نوشته ورایتی، شرکت مستقل فیلم سازی آناپورنا پیکچرز تهیه کنندگی این درام ضد تبعیض نژادی را به عهده دارد. برای این فیلم، هزینه ای 45 میلیون دلاری در نظر گرفته شده است.

کلید فیلم برداری فیلم اوایل فصل تابستان زده می شود. قرار است این فیلم برای نمایش در سال 2017 و همزمان با پنجاهمین سالگرد وقایع دیترویت آماده شود.

جان بگویای سیاه پوست این روزها مشغول بازی در قسمت دوم سری سوم مجموعه فیلم علمی تخیلی «جنگ ستارگان» است. این فیلم 15 دسامبر سال 2017 به روی پرده سینماها می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها