روایت جان وو از «شکار انسان»

جان وو فیلم ساز سرشناس هنگ کنگی کارگردانی فیلم تازه خود «شکار انسان» را آغاز کرد. این فیلم به نوعی محصول مشترک دو کشوراپن و چین است.
کد خبر: ۹۱۸۷۶۳
روایت جان وو از «شکار انسان»

به گزارش جام جم آنلاین ، فیلم تازه وو نسخه دوباره سازی شده یک محصول پرسروصدای سینمای ژاپن به همین نام است، که در سال 1976 تولید شد.

جان وو از چند سال قبل به دنبال آن بود تا نسخه تازه ای از این درام دلهره آور تحسین شده را جلوی دوربین ببرد. او کار تولید فیلم خود را در اوساکای ژاپن شروع کرد.

ژانگ هانیو بازیگر مطرح چینی در کنار ماساهارو فوکویاما هنرمند محبوب ژاپنی ها، دو نقش اصلی و محوری «شکار انسان» را به عهده دارند.

فیلم نامه اقتباسی فیلم براساس داستان نوول پرخواننده و محبوب ژاپنی ها به همین نام نوشته شده است. نویسنده این نوول موفق، یوکو نیشیمورا است.

داستان کتاب نیشیمورا در باره یک وکیل سخت کوش دعاوی است، که به غلط متهم به قتل می شود. او در حین فرار، تلاش می کند بی گناهی اش را ثابت کند.

این داستان ریشه در فرهنگ و سنت های مردم ژاپن دارد و از اعتبار خاصی برخوردار است. صنعت سینمای ژاپن اولین بار در سال 1976، فیلمی سینمایی براساس داستان این کتاب تولید کرد.

این فیلم نه تنها در ژاپن فروش بسیار بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها کرد، بلکه در کشور چین هم تبدیل به یک کار پرفروش و موفق شد.

از همان زمان در رسانه های چینی بحث تولید نسخه چینی زبان این فیلم مطرح شد. اما هیچ یک از فیلم سازان چینی، جرات نکردند به سراغ این پروژه بروند.

رسانه های گروهی چین می نویسند جان وو به دلیل کار در سطح بین المللی و ساخت فیلم در کشورهای خارجی (و به ویژه آمریکا) بهترین گزینه برای کارگردانی «شکار انسان» بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها