با نگین معتضدی، بازیگر مجموعه «تکیه بر باد»

درباره نقش‌هایم قضاوت نمی‌کنم

همزمان با فرا رسیدن شب های پر فیض احیا و لیالی قدر مجموعه مناسبتی «کشیک قلب» به روی آنتن شبکه اول صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۵
شب های احیا همراه با «کشیک قلب» +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این مینی سریال به کارگردانی حسین مهکام در شش قسمت 45 دقیقه ای از جمعه چهارم تیر مصادف با شب احیای اول پخش خواهد شد.

به گفته تهیه کننده این سریال، تصویربرداری این مجموعه 40 روز بطول انجامید و در حال حاضر کار در مرحله پایانی صداگذاری، آهنگسازی و موسیقی قرار دارد.

علی پورکیانی با اشاره به این که حسین غضنفری، تدوین این مجموعه را به پایان رسانده است افزود: این سریال تیتراژ پایانی هم خواهد داشت و به احتمال خیلی زیاد تیتراژ با صدای «علیرضا دُرّاج» پخش می شود.

این تهیه کننده درباره قصه این سریال هم اظهار داشت: فضای قصه در حال و هوای شب های قدر می گذرد و داستان از جایی شروع می شود که یک پزشکی در شب احیای اول، کشیک قلب بیمارستانی است که در این شب پیرمردی را با حال نامساعد از مراسم احیا دریکی از مساجد به آن بیمارستان می آورند و این پزشک با بازی «محسن کیایی« در مواجهه با این بیمار، اتفاقاتی برایش رخ می دهدکه داستان از همین جا آغاز می شود.

تهیه کننده سریال «بیداری« تصریح کرد: داستان این سریال سه دوره زندگی کاراکتر اصلی سریال را به تصویر کشیده است. دوران کودکی که حوالی سال 1372 است، دوران جوانی در بین سال 1380 تا 1384 و زمان حال.

علی پورکیانی عنوان کرد: ما سعی کردیم داستان به گونه ای فضا سازی شود که بیننده در شب های احیا آن را مشاهده می کند احساس بیشتری در این شب ها داشته باشد. چرا که برخی از سریال هایی که برای لیالی قدر ساخته می شوند خیلی فضاسازی این شب ها را ندارد.

سریال کشیک قلب کاملا در فضای شب های احیا قرار دارد و کل داستان آن در شب های قدر می گذرد.

او در پایان گفت: آرش اسحاقی، صداگذاری، مهدی زارع، موسیقی متن و آرمان موسی پور، آهنگسازی تیتراژ پایانی کشیک قلب را بر عهده دارند. محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی با حضور آتیلا پسیانی کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: سیروس عبدلی مدیرتصویربرداری، فرامرز بادرامپور طراح صحنه و لباس، عباس عباسی طراح گریم، محمد حبیبی صدابردار حسین پورکیانی مدیر تولید، سید جواد حسینی برنامه ریز، رهام مخدومی دستیار کارگردان، الهام اخوان منشی صحنه و مهدی دلخواسته عکاس.

مجموعه تلویزیونی کشیک قلب ویژه شب های قدر از جمعه چهارم تیر تا چهارشنبه نهم تیر هر شب حوالی ساعت 22:20 از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود. گفتنی است سریال تاریخی معمای شاه جمعه چهارم تیر پخش نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
۰
۰
به نظرمیاد سریال خوبی باشه

نیازمندی ها