شبکه رادیویی سلامت، در ایام لیالی القدر در برنامه های خود به موضوعات مختلفی همچون شب تقدیر و سرنوشت، ویژگی های شخصیتی امام علی (ع)، تاثیر رسانه های سنتی در شب های قدر، سعادت و کمال، تاثیر دعا برای دیگران، و کمک به دیگران می پردازد.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۵
شبهای قدر به روایت رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «عصرتون سلامت» برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت، روز پنجشنبه، از ساعت 17 به مدت 120 دقیقه، با حضور دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس؛ دکتر سلیمانی، استاد دانشگاه؛ دکتر کوروش صمدپور، دکترای تغذیه وحجت الاسلام علی آقابابا، کارشناس مذهبی به موضوع «شب قدر؛ شب تقدیر و سرنوشت» خواهد پرداخت.

برنامه «تا خدا راهی نیست» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، جمعه ـ چهارم تیر ماه، از ساعت 19:10 به مدت 110 دقیقه، با حضور حجت الاسلام سعیدی، مدرس دانشگاه؛ حجت الاسلام علی آقا بابا،کارشناس مذهبی؛ دکتر راسخی، دکترای تغذیه وحجت الاسلام اسدالله طاهررضی، کارشناس مذهبی، با موضوع «ابعادا ارتباطی انسان با خدا و خود و اجتماع » به این پرسش که «ویژگی های شخصیتی امام علی (ع) کدامند؟» پاسخ می دهد.

برنامه «رسانه و سلامت»، روز جمعه ـ چهارم تیر ماه، از ساعت 15 به مدت 30 دقیقه با حضور حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی به بررسی تاثیر رسانه های سنتی مثل مساجد و منبر و تکیه ها در شبهای قدر بر جامعه و خانواده خواهد پرداخت.

برنامه «کوچه سلامت، پلاک 102» روز جمعه، از ساعت 10:20 به مدت 100 دقیقه با حضور دکتر صفوی، دکترای تغذیه و دکتر حمیدرضا بابامرادی، روانشناس به موضوع «سعادت و کمال در خضوع» می پردازد.

این برنامه شبانگاهی «پشت پلک صبح» بامداد شنبه ـ پنجم تیر ماه، که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است، از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه، با حضور حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی به این سوال که «در شب قدر مهم ترین دعای شما برای دیگران چیست؟» پاسخ می دهد.

برنامه صبحگاهی «صبح و زندگی» که کاری از گروه اجتماعی این شبکه رادیویی است، شنبه ـ پنجم تیرماه، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه، در خصوص این پرسش «چه حسی دارید وقتی به دیگران کمک می کنید؟» با دکتر نسرین جعفری کاریجانی، روانشناس گفت و گو می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها