دومین قسمت درام ترسناک «احضار روح»، فروش 100 میلیون دلاری در جدول گیشه بین المللی سینما را رد کرد. این فیلم در 57 کشور دنیا، روی پرده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۵
«احضار روح» موفق بین المللی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، این رقم خوب و بالای فروش تنها پس از 10 روز نمایش عمومی نصیب این فیلم دلهره آور و پررمزوراز شده است.

به گفته تهیه کنندگان فیلم در شرکت مستقل فیلم سازی نیو لاین، فروش 10 روز اول فیلم در سطح بین المللی به 116 میلیون دلار رسیده است.

اهل فن و تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند فروش بین المللی «احضار روح 2» تا مرز 200 میلیون دلار هم خواهد رفت و تبدیل به یکی از موفق ترین محصولات سال 2016 سینما خواهد شد.

این در حالی است که استقبال تماشاگران سینما در آمریکای شمالی هم، از این درام ترسناک خیلی خوب بوده است و آن را به صورت یکی از کارهای موفق فصل درآورده است.

قسمت دوم «احضار روح» طی 10 روز نمایش عمومی در حدود 2 هزار سالن سینمای آمریکای شمالی، موفق به فروشی 72 میلیون دلاری شده است.

رقم فروش جهانی 188 میلیون دلاری فیلم در آمریکای شمالی و بقیه کشورهای دنیا، باعث خشنودی تهیه کنندگان آن در شرکت نیولاین و کمپانی برادران وارنر شده است.

قسمت اول فیلم در سال 2013 یک فروش کلی جهانی 318 میلیون دلاری را تجربه کرد. 137 میلیون دلار از این رقم، اختصاص به سینماهای آمریکای شمالی داشت.

داستان این درام ترسناک در باره زوج میان سالی است که در کار احضار روح هستند و به منازلی می روند که در آن ها، اثری از روح افراد مرده دیده شده است.

تحلیل گران اقتصادی سینما این پرسش را مطرح می کنند که آیا قسمت دوم فیلم می تواند موفقیت کلان مالی قسمت اول را تکرار کند یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها