جان بویگا به «حاشیه اقیانوس آرام» می رود

جان بویگا که برای بازی در نقش اصلی قسمت دوم «حاشیه اقیانوس آرام» انتخاب شده، بازی در قسمت هفتم «جنگ ستارگان» را سکه شانس خود می داند.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۷
جان بویگا به «حاشیه اقیانوس آرام» می رود

به گزارش جام جم آنلاین ، گیلرمو دل تورو تهیه کننده اکشن علمی تخیلی «حاشیه اقیانوس آرام» با انتخاب این بازیگر سیاه پوست، می گوید کلید فیلم برداری آن بزودی زده می شود.

هنوز معلوم نیست جان بویگا در قسمت تازه این فیلم دلهره آور، در نقش چه کاراکتری ظاهر خواهد شد. اما به احتمال زیاد، او به جمع کسانی می پیوندد که در نسخه اصلی، با موجودات فضایی مبارزه می کردند.

این بازیگر می گوید:« خیلی خوشحالم که برای بازی در این فیلم انتخاب شده ام. همکاری با هنرمند خلاقی مثل دل تورو، آرزوی بزرگ هر هنرپیشه جوانی چون من است.»

دومین قسمت «حاشیه اقیانوس آرام» را نیز استیون اس دکنایت کارگردانی می کند. او سازنده قسمت اول این اکشن دلهره آور علمی تخیلی هم بود.

دل تورو هم در ارتباط با انتخاب جان بویگا می گوید:« ماجراجویی های هیجان انگیز فیلم ما، با حضور این بازیگر جوان وارد مرحله جذاب تری می شود.»

به نوشته امپایر آنلاین، فیلم نامه قسمت دوم را دل تو رو و اس دکنایت با همکاری درک کانلی می نویسند. در حال حاضر، کسی اطلاعی از داستان قسمت دوم فیلم ندارد.

منابع نزدیک به سازندگان «حاشیه اقیانوس آرام» می گویند کار فیلم برداری آن اواخر فصل تابستان پیش رو آغاز خواهد شد. این فیلم برای نمایش عمومی در تابستان سال آینده، آماده می شود.

قسمت اول فیلم سال 2014به نمایش عمومی درآمد. این فیلم با هزینه بالای تولید صد میلیون دلاری، موفق به فروشی بالای 300 میلیون دلار در سطح جهانی شد.

جان بویگا که اصلیتی انگلیسی دارد، یکی از نقش های اصلی قسمت هفتم مجموعه اکشن و علمی تخیلی «جنگ ستارگان» را بازی کرد. با این فیلم، او به صورت یکی از چهره های مطرح روز سینما درآمد.

قسمت هشتم این مجموعه فیلم پربیننده، دسامبر سال 2017 به روی پرده سینماهای جهان می رود. این فیلم قسمت دوم سه گانه سوم «جنگ ستارگان» به حساب می آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها