گفت‌وگو با ویل اسمیت، بازیگر سینما

بازیگری، یک دروغ است

صنعت سینما صاحب یک ابرقهرمان تازه می شود.با اکشن کمیک استریپی «مرد مالیگنانت»، یک ابرقهرمان سیاه پوست به جمع ابرقهرمانان سفیدپوست اضافه خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۲۳۵
ابرقهرمان تازه سینما سیاه پوست است!

به گزارش جام جم آنلاین، جیمز ون که قسمت دوم «احضار روح» او این روزها صدرنشین جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکاست، کارگردان فیلم تازه خواهد بود.

برخی شایعات حکایت از حضور ویل اسمیت در نقش اصلی این اکشن ابرقهرمانانه می کرد. اما تهیه کنندگان فیلم این شایعات را قویا رد و تکذیب کرده اند.

به گفته آن ها، ویل اسمیت برای بازی در این نقش کمی پیر است و باید یک بازیگر جوان برای این کار انتخاب شود. احتمال زیادی وجود دارد که یک بازیگر تازه وارد این نقش را به عهده بگیرد.

فیلم نامه اقتباسی «مرد مالیگنانت» براساس داستان یک نوول گرافیکی نوشته می شود. جیمز ون از سال 2014 به دنبال تولید نسخه سینمایی این نوول است.

کاراکتر اصلی این داستان مصور، جوان سیاه پوستی به نام آلن گیتز است. به گفته پزشکان، او به بیماری لاعلاج سرطان مبتلا شده و زمان زیادی برای ادامه حیات ندارد.

بزودی مشخص می شود تشخیص پزشکان غلط بوده و او، در حال کسب یک سری قدرت های مرموز ابرقهرمانانه است. قدرت تازه، مسئولیت های مهم تازه ای را به دیکته می کند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، این ابرقهرمان باید به کمک نیرو و توانایی ویژه خود، با کسانی مقابله کند که درصدد نابودی کره زمین و ساکنان آن هستند.

کمپانی فوکس قرن بیستم امر تولید نسخه سینمایی «مرد مالیگنانت» را به عهده دارد. قسمت اول فیلم، با هزینه تولید 90 تا 110 میلیون دلاری تهیه می شود.

تابستان سال 2017 به عنوان زمان نمایش عمومی این اکشن کمیک استریپی تعیین شده است. به همین دلیل، گروه سازنده باید هر چه زودتر کلید فیلم برداری آن را بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها