دواین جانسن بازیگر ورزشکار ژانر اکشن سینما، پیش بینی یک افتتاحیه بالای 40 میلیون دلاری برای فیلم تازه اش «اطلاعات مرکزی» می کند.
کد خبر: ۹۱۴۴۷۶
پیش بینی اقتصادی دواین جانسن!

به گزارش جام جم آنلاین ، این کمدی اکشن تازه سینما از امروز به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفته و 4200 سالن نمایش آن را نشان می دهند.

جانسن که با دنیای کمدی غریبه نیست می گوید فیلم تازه اش عناصری را در دل خود دارد، که مورد پسند عموم تماشاگران دوستدار ژانر کمدی اکشن قرار می گیرد.

این در حالی است که بر خلاف جانسن، تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند «اطلاعات مرکزی» در سه روز اول نمایش خود بین 20 تا 25 میلیون دلار فروش خواهد کرد.

تهیه کنندگان فیلم در شرکت مستقل فیلم سازی نیولاین، گفته اند در صورت استقبال خوب تماشاگران از آن، تولید قسمت های بعدی فیلم را هم در دستور کار قرار خواهند داد.

دواین جانسن در «اطلاعات مرکزی» با کوین هارت همبازی است. این دو که در دوران دبیرستان همکلاسی بوده اند، سال ها بعد با یکدیگر همکار می شوند.

در حالی که جانسن یک مامور دست و پا چلفتی سازمان سیا است، برای انجام یکی از ماموریت های مهم خود مجبور به همکاری با کاراکتر هارت می شود.

کاراکتر هارت برخلاف جانسن، آدمی منضبط و با حساب و کتاب است، که بیگدار به آب نمی زند و کارهایش را با دقت و برنامه ریزی انجام می دهد.

بخش مهمی از داستان فیلم، اختصاص به درگیری ها و کرکری خواندن های این دو با یکدیگر دارد و این در شرایطی است که آن ها، مامور دستگیری یک مجرم خطرناک هستند.

دواین جانسن این روزها مشغول بازی در قسمت تازه ای از اکشن ورزشی «سریع و آتشی» است. او برای تبلیغات «اطلاعات مرکزی»، چند روز صحنه فیلم برداری این فیلم را ترک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها