در حالی که خبر تولید نسخه زنده «لیگ عدالت» در رسانه های گروهی مطرح است، این داستان مصور پرطرفدار به صورت فیلمی انیمیشنی ساخته می شود.
کد خبر: ۹۱۴۲۲۴
«لیگ عدالت» انیمیشنی می شود


به گزارش جام جم آنلاین، کمپانی برادران وارنر که طی سه سال اخیر تلاش داشت نسخه زنده فیلم را بسازد، حالا آن را به صورت یک انیمیشن تولید می کند.

به احتمال خیلی زیاد، گیلرمو دل تورو فیلم ساز مکزیکی تبار سینما که قرار بود کارگردان نسخه زنده باشد، با نسخه انیمیشنی آن هم همکاری خواهد کرد.

مدیران کمانی برادران وارنر دلیلی برای انصراف خود از تولید نسخه زنده «لیگ عدالت» اعلام نکرده اند و سکوت را در این رابطه پیشه کرده اند.

شنیده می شود یکی از دلایل تولید نسخه انیمیشنی «لیگ عدالت»، مشکل تهیه کنندگان فیلم در پیدا کردن بازیگران مناسب برای نقش های اصلی نسخه زنده بوده است.

داستان لیگ عدالت حداقل چهار کاراکتر محوری دارد و نسخه زنده سینمایی باید چهار بازیگر سرشناس را در کنار هم قرار می داد، تا در قالب این کاراکترها ظاهر شوند.

تلاش چند ماهه مدیران کمپانی برادران وارنر برای مذاکره با بازیگران مورد نظرش، راه به جایی نبرد و آن ها نتوانستند با این بازیگران به توافق برسند.

ابرقهرمانان داستان مصور لیگ عدالت، دارای توانایی های منحصر به فرد و متفاوتی هستند که با کمک آن، به نبرد با موجودات عجیب و غریب منفی و بدطینت می روند.

گیلرمو دل تورو در گفت و گو با نشریه امپایرآنلاین اعلام کرده، بحث تولید نسخه زنده «لیگ عدالت» هنوز منتفی نیست و با وجود ساخت نسخه انیمیشنی، این نسخه هم در آینده نزدیک در دستور کار تهیه کنندگانش قرار دارد.

«لیگ عدالت» انیمیشنی برای نمایش عمومی در تابستان سال 2018 آماده می شود. با این حال، برخی منابع تائید نشده در داخل کمپانی برادران وارنر می گویند این انیمیشن مستقیما وارد بازار دی وی دی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها