گفت‌وگو با محسن کیایی، بازیگر مینی سریال «کشیک قلب»

تجربه یک نقش جدی در تلویزیون

تصویربرداری سریال «کشیک قلب» به اتمام رسید و برای تیتراژ پایانی این سریال، آرمان موسی‌پور آهنگسازی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۳۲۵۱

به گزارش روابط عمومی مرکز امور نمایشی سیما، با پایان تصویربرداری مجموعه تلویزیونی مناسبتی کشیک قلب، 90 درصد از مراحل تدوین آن نیز توسط حسین غضنفری به اتمام رسیده و صداگذاری آن را آرش اسحاقی انجام می‌دهد. علی پورکیانی که تهیه‌کنندگی این مینی‌سریال را به عهده دارد، با اعلام این خبر گفت: پس از مذاکرات و توافقات انجام شده مهدی زارع، موسیقی متن این مجموعه را می‌سازد.

در خلاصه داستان این مینی سریال مناسبتی آمده است که یک پزشک جوان در بیمارستان و در شب 19 ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه می‌شود. نویسندگی فیلمنامه این سریال به عهده حسین مهکام بوده که پیش از این فیلمنامه‌های سینمایی بیست، هیچ، برف، نقش لیلی، چهارشنبه 19 اردیبهشت و پدر آن دیگری را بر عهده داشته و سال گذشته فیلم سینمایی آزادی مشروط را روانه اکران کرد.

محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی، و با حضور آتیلا پسیانی، کاظم هژیرآزاد و بهاره رهنما از جمله بازیگران این مینی سریال هستند.

این مجموعه شش قسمتی که قرار است در شب‌های قدر از شبکه یک پخش شود، توسط گروه فیلم و سریال شبکه یک در مرکز امور نمایشی سیما تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها