وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس با انتقاد شدید از اجرای طرح مسکن مهر گفت: در اینجا بازهم می گویم که طرح مسکن مهر فاجعه آمیز است!
کد خبر: ۹۱۳۱۳۴
بازهم می گویم که طرح مسکن مهر فاجعه آمیز است! + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، عباس آخوندی امروز در گزارش خود به نمایندگان مجلس گفت: طرح فاجعه‌آمیز مسکن مهر یکصدهزار میلیارد تومان هزینه به همراه داشت.

وزیر راه و شهرسازی مدعی شد: مجدد می گویم و در مجلس قبل هم با صدای بلند گفتم که این طرح ( مسکن مهر)، یک طرح فاجعه آمیزی بوده و منافع و منابع ایران را اتلاف کرده است.

وی خطاب به نمایندگان گفت: این را می گویم که یکبار دیگر به چنین طرح هایی در سطح اقتصاد کلان، متشبث نشوید و از این طرح ها خودداری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
هموطن ا
-
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
اقای وزیر مسكن مهر خیلی هارا صاحب خانه كرد شما چه كردید ؟
مهدی
-
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
بهتره در مورد كارهای خودتون صحبت كنید.كسی میتونه انتقاد كنه كه خودش كار بهتری انجام داده باشه كه شما ندادید.
ناامید
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
مسئولین محترم : به داد این مردم مظلوم به ویژه جوانان برسید و مشكلات آنها را حل كنید نه اینكه فقط و فقط حرف بزنید ...
رمضان
-
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
خیلی از مردم خونه دار شدن ، این اتلاف منابع و منافعه؟؟؟؟
محمد
-
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
۰
۰
آقای آخوندی روز رای مثبت گرفتن از مجلس چه گفتی مگر قرار نبود به تعهدات دولت قبل را به پایان برسانید آیا می دانید ۴ سال است مبلغ ۴۰ میلیون به حساب مسكن مهر پردیس واریز كرده ام مستاجر م آقای آخوندی مطمئن باش وقت افطار دعای خوبی برای شما نمی كنم
س
-
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
۰
۰
اخه چرا اینو میگی بابا جون مسكن مهر خیلی هم خوب بود و هست منو دخترخاله هام یه عمر مستاجر بودیم ولی الان دو ساله به لطف مسكن مهر خونه داریم خدایا شكرت .
Iron
-
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
۰
۰
همتی مشاور سابق وزیرراه و شهرسازی در خصوص سخنان دیروز آخوندی در مجلس گفت: دیروز وزیر مودب و با اخلاق راه و شهرسازی در مجلس بازهم فحاشی های خود به مسكن مهر را تكرار كرد و امید مردم به اتمام مسكن مهر را علیرغم ادعای آن باز هم كمرنگ تر كرد .

اما در این بین آخوندی از پاسخ به سه سوال كلیدی در حوزه مسكن سرباز زد:

1- تاكنون مردم 10هزار میلیارد تومان از منابع مسكن مهر را بازپرداخت كرده اند، از این مبلغ 1600 میلیارد تومان آن دوباره به مسكن مهر برگشته است؛ سوال اینجاست كه آقای آخوندی و بانك مسكن 8600 میلیارد تومان باقیمانده را چه كرده اند؟



2- در تبصره 18 قانون بودجه 95، آخوندی 5000 میلیارد تومان از اموال غیرمنقول وزارت راه و شهرسازی را برای افزایش سرمایه بانك مسكن خواهد داد؛ سوال اینجاست كه حل مشكل تاسیسات زیربنایی مسكن مهر مهمتر است یا بانك مسكن؟ آخوندی دیروز منابع مورد نیاز برای تكمیل تاسیسات زیربنایی مسكن مهر را 5600 میلیارد تومان عنوان كرد.



3- آقای آخوندی اگر یك واحد مسكن اجتماعی، یك واحد احیای بافت فرسوده، یك واحد ساماندهی حاشیه نشینها، یك واحد در قالب صندوق زمین و مسكن و در مجموع یك واحد مسكونی از برنامه های ادعایی سه سال پیش خود را شروع كرده است، گزارش دهد

نیازمندی ها