قائم مقام وزیر بهداشت عنوان کرد:

کیارستمی سرطان ندارد

قائم مقام وزیر بهداشت وضعیت درمانی عباس کیارستمی - کارگردان «طعم گیلاس» را تشریح کرد و گفت: دوره سخت بیماری کیارستمی طی شده و بحمدلله حالشان رو بهبودی است و شایعه ابتلا به سرطان و انجام شیمی درمانی نیز در خصوص وی اصلا صحت ندارد.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۹
کیارستمی سرطان ندارد

به گزارش جام جم آنلاین ، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص روند درمانی عباس کیارستمی از کارگردانان کشورمان اظهار داشت: آقای کیارستمی با تشخیص نوعی پلیپ مشکوک به بدخیمی به بیمارستان مراجعه کردند که خوشبختانه با عمل جراحی که انجام شد مشخص شد پلیپ بدخیم نبوده است.

وی افزود: غیر از عارضه اقدامات درمانی ابتدایی، سیر درمانی وی در دو ماه اخیر خوب بوده است و مراحل درمانی به ترتیب منطقی برای وی در حال اجرا است.

قائم مقام وزیر بهداشت تاکید کرد: آقای کیارستمی بیماری مهم اولیه نداشته ولی به دلیل عوارض اعمال جراحی متعددی که روی وی صورت گرفت نیازمند زمان چند ماهه برای طی دوران نقاهت بیماری و بهبودی کامل است.

حریرچی با بیان اینکه طی دوره درمان بر اساس پروتکل‌های مصوب درمانی و اصول مدون صورت می‌پذیرد، گفت: این مراحل با طرح درمان اختصاصی برای هر بیمار پی گرفته می‌شود و در این خصوص وی نیز همین مسیر طی شده است و فقط احتیاج به طی شدن دوره نقاهت و بهبودی دارند.

قائم مقام وزیر بهداشت تصریح کرد: آنچه که در حال حاضر علاقمندان به وی و عموم مردم هنردوست کشور باید توجه کنند این است که وی مانند سایر بیماران نیازمند دعای خیر و آرامش روحی و روانی است و طرح بعضی موضوعات نادرست در خصوص بیماری وی درست نیست.

حریرچی عنوان کرد: دوره سخت بیماری کیارستمی طی شده و بحمدلله حالشان رو بهبودی است و شایعه ابتلا به سرطان و انجام شیمی درمانی نیز در خصوص وی اصلا صحت ندارد.

قائم مقام وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت نظر به وظیفه ذاتی و درخواست مردم و هنرمندان از ابتدا با نظارت بر نحوه درمان وی از نزدیک در جریان روند درمانی قرار داشته است و تا بهبودی کامل وی این روند را ادامه می‌دهد. همچنین از روزی که متوجه بیماری وی شدیم تیم درمانی از طرف وزیر بهداشت مامور رسیدگی به امور درمانی وی شد و گزارش‌های منظمی از روند درمان نیز به وی داده می‌شود.

منبع:تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها