قائم مقام وزیر بهداشت عنوان کرد:

کیارستمی سرطان ندارد

بستری شدن طولانی‌مدت و 50 روزه کارگردان جهانی سینمای ایران و سازنده فیلم‌های ماندگاری چون خانه دوست کجاست؟، زیر درختان زیتون و طعم گیلاس، بسیاری از علاقه‌مندان سینما و دوستداران این فیلمساز را نگران کرد، اما خوشبختانه حال عباس کیارستمی رو به بهبود است.
کد خبر: ۹۰۱۰۹۰

برادر این کارگردان درباره آخرین اوضاع و احوال عباس کیارستمی گفت: عباس کیارستمی پس از گذراندن یک مرحله تکمیلی دیگر از درمان خود و سپری کردن دو شب در بیمارستان در منزل استراحت می‌کند. آن‌طور که ایسنا نوشته، بهرام کیارستمی ادامه داد: سه روز قبل برادرم را برای تکمیل درمان و چک کردن شرایط‌ به بیمارستان بردیم که پس از انجام مراحل درمان دو شب در بیمارستان بستری شد و دوشنبه به خانه برگشت.

عباس کیارستمی پس از این‌که از بیمارستان مرخص شد، هنوز دیداری با دوستان و همکارانش نداشته است. ضمن این‌که او قرار است برای بهبود و چکاپ یکی دو هفته آینده باز هم به بیمارستان مراجعه کند.

پرواز همای در شهرستان‌ها

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید، به خدا از من دیوانه تو دیوانه‌تری، حال پریشان، در شب گیسوان تو، ای خانه‌ات خراب، فریاد و سروده‌های خیام از جمله قطعات قدیمی و جدیدی است که پرواز همای آنها را در تور کنسرت‌های بهاری خود برای مردم نقاط مختلف کشور خواهد خواند.
آن‌طور که جوان‌آنلاین نوشته، تور کنسرت‌های بهاری این خواننده همراه با گروه مستان از پنجشنبه این هفته در شهر اهواز آغاز می‌شود. همای دو شب در این شهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت سپس در ۲۳ و ۲۴ همین ماه در شهر ساری، ۳۰ و ۳۱ در شهر رشت و ۷ و ۸ خرداد در کرمان روی صحنه می‌رود.

این خواننده تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به مدت سه شب یعنی اول تا سوم خرداد در تهران هم به اجرای برنامه می‌پردازد. گروه برگزاری کنسرت‌های همای این روزها مشغول هماهنگی و دریافت مجوز‌های لازم برای اجرای کنسرت در شهرهای کرمانشاه، سنندج، شیراز، اصفهان، چالوس، تبریز، قزوین و برخی دیگر از نقاط کشور است که اطلاعات دقیق آن بزودی منتشر می‌شود.

تعریف آقای کارگردان از یک کشتی‌گیر

تماشاگران تلویزیون خاطرات خوبی از سریال‌های سایه آفتاب، به دنیا بگویید بایستد و راستش را بگو دارند؛ آثاری که کارگردانی آن را محمدرضا آهنج به عهده داشت. این کارگردان تلویزیون و سینما که مدت‌هاست فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به تهیه‌کنندگی احمد نجفی را در نوبت اکران دارد، در اظهارنظری که باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرده، به تعریف از بازیگر نقش اصلی فیلمش، علیرضا حیدری پرداخت و گفت: کار با علیرضا حیدری تجربه خوبی بود چرا که بعد از چند جلسه فیلمبرداری به خروجی کار باور داشت و به همین دلیل همه تلاش خودش را به کار گرفت؛ او از هوش و گیرایی بالایی برخوردار بود و چون به نتیجه ایمان داشت، همکاری و همراهی خوبی با ما انجام داد.

کارگردان سریال پربازیگر «آسمان من» درباره این ساخته خود گفت: «من یک ایرانی‌ام» با نگاهی انسانی به موضوع ورزش و مهاجرت می‌پردازد و مطمئنم کسانی که آن را ببینند، به این نکته اذعان خواهند کرد که فضا و رنگ و لعاب «من یک ایرانی‌ام» با فیلم‌های دیگری که ورزشکاران تاکنون بازی کرده‌اند، خیلی متفاوت است.

همراهی دولتشاهی با «دونده زمین»

سحر دولتشاهی این روزها یکی از بازیگرانی است که نامش بیش از گذشته در اخبار سینمایی شنیده می‌شود. فیلم «وارونگی» با بازی او در بخش نوعی نگاه جشنواره کن امسال حضور دارد و فیلم «مرگ ماهی» هم که او در آن ایفای نقش کرده پس از مدت‌ها بزودی اکران عمومی می‌شود.

او همچنین فیلم «دونده زمین» ساخته کمال تبریزی را هم آماده نمایش دارد که قرار است در گروه هنر و تجربه اکران شود.

بنا به گزارش خبرنگار جام‌جم، دولتشاهی ساعت 21 فردا همراه دیگر عوامل این فیلم سینمایی در مراسم رونمایی از این اثر حاضر می‌شود که در سینما فرهنگ برگزار خواهد شد.

«دونده زمین» بیانگر داستانی واقعی در مورد هازاما کامپه هنرپیشه مشهور ژاپنی است که تصمیم گرفت در 60 سالگی دور دنیا را بدود.

او پس از یک سال و اندی آمریکا و اروپا را دوید و در کشور ترکیه متوجه شد به سرطان لنفاوی مبتلاست. پس از آن با اراده‌ای استوار و با اعتقاد و ایمان بسیار به خداوند راه خود را ادامه داد و به ایران آمد و سرانجام پس از 750 روز دوندگی، به ژاپن رسید.

کامپه، بازیگر ژاپنی هم در این فیلم نقش خود را بازی کرده است. تهیه‌کننده این فیلم علیرضا شجاع‌نوری و موسیقی آن کاری از گروه «دنگ‌شو» است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها