فرزندان دوقلو راه پدر شهیدشان را ادامه می‌دهند

بزرگترین آرزوی شهید مدافع حرم

مادر شهید مدافع حرم"هاشم دهقانی‌نیا" گفت: شهادت بزرگترین افتخار برای فرزندم بود و من به شهادت فرزند خود در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) افتخار می‌کنم.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۳
بزرگترین آرزوی شهید مدافع حرم

‌به گزارش جام جم آنلاین، مادر شهید مدافع حرم "هاشم دهقانی‌نیا" در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: از اینکه فرزندم در راه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به شهادت رسیده است به خود می‌بالم و این بزرگترین افتخار برای من و فرزندم است که با این جهاد خود در راه حق هم خود و هم من را در پیش بی بی عالمیان سربلند و سرافراز کرد.

وی با اشاره به اینکه هاشم دهقانی‌نیا بزرگترین آرزویش شهادت در راه حق بود، افزود: هم‌اکنون فرزندم به این آرزوی بزرگ رسیده و در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد که من امروز با تمام وجود خود خوشحال از این رویداد بزرگ هستم.

مادر شهید مدافع حرم بیان کرد: شهید هاشم دهقانی‌نیا دارای دو فرزند دوقلو بود و مسلما این دو فرزند نیز با جان و دل راه پدر شهید والامقام خود را ادامه خواهند داد و من از مردم ولایتمدار اردبیل به خاطر استقبال باشکوه در بدرقه فرزندم نهایت قدردانی و تشکر را دارم.

وی تصریح کرد: از اینکه فرزندم جان خود را در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و حرم اهل بیت(ع) گذاشت بسیار خرسندم و امیدوارم با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های اسلام هرچه زودتر نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شود و کشورهای مسلمان در مقابل گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام پیروز باشند.

مادر شهید مدافع حرم در پایان سخنان خود با وجود اینکه اشک از گونه‌هایش سرازیر بود، افزود: این سرزمین اسلامی فرزندان غیور زیادی را تربیت کرده است و کم نیستند فرزندانی همچون هاشم دهقانی‌نیا که من امروز خود را شریک غم مادران شهدایی می دانم که با دستان خود فرزندانشان را در راه حق تقدیم اسلام نموده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها