ایوان مکگرگور بازیگر مطرح سینما هم به جمع همکاران مجموعه تلویزیونی «فارگو» پیوست. این مجموعه حال و هوایی اجتماعی و دلهره آور دارد.
کد خبر: ۹۰۶۸۲۹
مکگرگور به «فارگو» پیوست

به گزارش جام جم آنلاین ، مکگرگور در این درام جنایت کارانه در دو نقش بازی خواهد کرد. این نقش، در فصل سوم مجموعه معرفی می شود.

سازندگان «فارگو» رسما اعلام کردند به دلیل استقبال بالای تماشاگران و منتقدان از ماجراجویی های فصل دوم آن، در تدارک تولید فصل سوم آن هم هستند.

در فصل سوم، قرار است چند کاراکتر تازه به جمع شخصیت های قبلی آن اضافه شوند. دو کاراکتر امیت و ری استاسی، از جمله این کاراکترها هستند.

به نوشته امپایر آنلاین، نقش این دو برادر را مکگرگور در جلوی دوربین بازی خواهد کرد. امیت برادر بزرگ تر ری است و در مینه سوتا یک پارکینگ بزرگ دارد.

او مردی خودساخته و موفق است و در زندگی با مشکلی روبرو نیست. اما برادر کوچک ترش ری، کسی است که مشکلات زیادی دارد و دردسرآفرینی می کند.

مجموعه پربیننده «فارگو» تا به حال چند جایزه امی (اسکار تلویزیونی) گرفته و نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب در رشته تلویزیون بوده است.

این مجموعه با نگاهی به فیلم سینمایی تحسین شده سال 1996 برادران کوئن به همین نام ساخته شده است. تحلیل گران هنری پیش بینی می کنند در سال های آینده فصل های چهارم و پنجم آن هم وارد مرحله تولید شود.

برادران کوئن به عنوان مدیر تولید با «فارگو»ی تلویزیونی همکاری دارند. پخش این مجموعه از سال 2014 شروع شده و نوآ هادلی تهیه کننده اصلی و خالق آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها