در حالی که دومین قسمت سری جدید مجموعه فیلم «گودزیلا» جلوی دوربین نرفته، گارت ادواردز کارگردان انتخابی فیلم از کارگردانی آن انصراف داد.
کد خبر: ۹۰۶۰۵۳
خداحافظی ادواردز با «گودزیلا»

به گزارش جام جم آنلاین ، علت کناره گیری این فیلم ساز از کارگردانی قسمت دوم این درام دلهره آور، ترافیک جدول کاری او اعلام شده است.

ادواردز قسمت اول سری جدید این مجموعه فیلم را در سال 2014 کارگردانی کرد. این فیلم در زمان نمایش عمومی، با استقبال بالای تماشاگران و منتقدان روبرو نشد.

هم اکنون تهیه کنندگان «گودزیلا» درکمپانی برادران وارنر، به دنبال کارگردان مناسبی هستند تا او را جایگزین ادواردز کنند. فعلا نام هیچ فیلم سازی در این ارتباط مطرح نیست.

مدتی قبل اعلام شد زمان نمایش عمومی «گودزیلا 2» هم تغییر کرده است. این فیلم که قرار بود برای سال 2018 اکران عمومی شود، تا زودتر از ماه مارس سال 2019 به نمایش عمومی درنمی آید.

با توجه به اتفاقات اخیر در رابطه با این اکشن ترسناک، تحلیل گران سینمایی این نکته را مطرح می کنند که مجموعه فیلم گودزیلا، با بدبیاری همراه شده است.

این بحث ها در شرایطی ادامه دارد که کسی اطلاع زیادی از کم و کیف داستان قسمت تازه فیلم و نوع رویدادها و ماجراهای آن ندارد. فیلم نامه فیلم را مکس بورنشتاین نوشته است.

تنها چیزی که تهیه کنندگان «گودزیلا 2» گفته اند، حضور تعداد بیشتری هیولا در داستان فیلم و اکشن بازی بیشتر و جلوه های ویژه خیره کننده تر است.

به نوشنه امپایر آنلاین، تا قبل از این قرار بود دومین قسمت «گودزیلا» با شروع فصل پائیز جلوی دوربین برود. انصراف ادواردز از کارگردانی فیلم، به معنی به تعویق افتادن زمان فیلم برداری فیلم هم هست.

رسانه های گروهی در ارتباط با مشکلات پیش روی سازندگان «گودزیلا 2»، نسبت به ساخته شدن آن در کوتاه مدت ابراز تردید می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها