ریچارد گیر بازیگر قدیمی سینما، قرارداد بازی در فیلم تازه ای به نام «سه شخصیت مهم » را امضا کرد. این درام اجتماعی توسط شرکت مستقل فیلم سازی بروکلین فیلمز ساخته می شود.
کد خبر: ۹۰۳۳۰۳
درگیری گیربا «سه شخصیت مهم»

به گزارش جام جم آنلاین ، خط اصلی داستان فیلم در باره یک روانکاو باتجربه است، که احساس می کند می تواند آینده خودش را پیش بینی کند.

این اتفاق زمانی رخ می دهد که او با چند بیمار نیمه روانی خود، ارتباط نزدیک کاری پیدا می کند.هر یک از این سه بیمار فکر می کند یک شخصیت بسیار مهم تاریخی است.

فیلم نامه اقتباسی فیلم براساس داستان نوولی پرخواننده از میلتون راکیچ نوشته می شود. کار نگارش این فیلم نامه را اریک نظریان انجام داده است.

امر کارگردانی این درام روانکاوانه را جان آونت به عهده دارد. او قرار است تغییراتی در فیلم نامه فیلم انجام دهد. این فیلم ساز قبل از این، گیر را در فیلم «گوشه قرمز» کارگردانی کرده است.

ریچارد گیر در باره تجربه تازه کاری اش می گوید:« بازی در نقش یک روانکاو همیشه جذابیت زیادی برای هر بازیگری دارد. این نقش، بازیگر را وارد یک دنیای درونی و پنهان کرده و جنبه های تازه ای از هنر بازیگری را ارائه می کند.»

تهیه کنندگان فیلم، اواخر فصل تابستان را به عنوان زمان شروع فیلم برداری انتخاب کرده اند. کل صحنه های فیلم، در لوکیشن های شهر نیویورک فیلم برداری می شود.

ریچارد گیر آخرین بار در سال 2015 درفیلم «هتل ماری گولد 2» به دیدار تماشاگران سینما آمد. این کمدی خانوادگی، در باره سفر گروهی از اهالی انگلستان به کشور هند است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، قرار است سومین قسمت این فیلم هم، در دستور کار تولید قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها