با آن که کلید فیلم برداری «وولورین3» زده شده، هنوز کسی اطلاعی از خط کلی داستان قسمت تازه این مجموعه فیلم اکشن کمیک استریپی ندارد.
کد خبر: ۹۰۲۹۰۴
شروع پرسکوت وولورین (مرد گرگ نما)

به گزارش جام جم آنلاین ، تهیه کنندگان فیلم در کمپانی فوکس قرن بیستم قول داده بودند همزمان با شروع کار فیلم برداری، داستان آن را در اختیار رسانه های گروهی بگذارند.

منابع نزدیک به کمپانی می گویند مسئولان آن امیدوارند با سکوت در باره داستان فیلم، به رمز و راز ایجاد شده پیرامون این اکشن ابرقهرمانانه دامن بزنند.

این در حالی است که همزمان با آغاز تولید فیلم، هیو جکمن بازیگر نقش کاراکتر مرد گرگ نما اعلام کرد این آخرین باری است که وی در این نقش ظاهر می شود.

در داستان این مجموعه فیلم، او نقش ابرقهرمانی به نام لاگن را دارد که در هنگام خطر تبدیل به ابرقهرمانی با حال و هوای یک گرگ می شود.

تنها نکته ای که در ارتباط با داستان فیلم لو رفته، این است که در یک آینده نزدیک اتفاق می افتد و تعدادی از کاراکترهای مهم مجموعه فیلم «مردان ایکس» هم در آن حضور دارند.

به نوشته امپایر آنلاین، جیمز منگولد امر کارگردانی «وولورین3» را به عهده دارد. فیلم نامه فیلم را دیوید جیمز کلی نوشته است. این فیلم برای سوم ماه مارس 2017 به روی پرده سینماهای جهان می رود.

مجموعه فیلم «وولورین» از دل مجموعه فیلم «مردان ایکس» بیرون درآمد. کاراکتر مرد گرگ نما که شخصیت اصلی این مجموعه فیلم بود، در کنار حضور در آن در مجموعه فیلم «وولورین» هم حاضر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها