شمارش معکوس تا شروع رقابت‌های انتخابی المپیک برای ملی‌پوشان والیبال آغاز شده است. بعد از نزدیک به یک ماه و نیم از آغاز اردوهای آماده‌سازی تیم ملی والیبال، ملی‌پوشان به فرانسه رفتند تا دیدارهای تدارکاتی خود را در آنجا برگزار کنند. دو بازی با تیم ملی فرانسه در پایان تمرینات سنگین ملی‌پوشان، عیار تیم ملی را در دوره رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی والیبال ایران آشکار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۷
پاریس جایی برای نمایش توانایی‌ها

تیم ملی اردوهای آماده‌سازی خود را از هشتم فروردین آغاز کرده است و هشتم خرداد بازی‌های انتخابی المپیک در ژاپن برگزار می‌شود. رائول لوزانو که وقت‌های معینی برای توضیح دادن به خبرنگاران دارد درباره شرایط تیم ملی تا برگزاری دو بازی تدارکاتی در فرانسه می‌گوید: تمرکزمان روی کارهای گروهی است و در فرانسه بخشی از این کارها را به نمایش می‌گذاریم. بازی با قهرمان جهان برای ملی‌پوشان والیبال فرصت بسیار مناسبی است تا قدرت خود را تا اینجای اردوهای آماده‌سازی ارزیابی کنند. این دو مسابقه به آمادگی‌مان کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی ادامه می‌دهد: در بازی‌های تدارکاتی بیشتر به هماهنگی تاکتیکی می‌اندیشیم و به همین دلیل مهم نیست با کدام تیم بازی می‌کنیم. در تیم ما غیر از چند بازیکن که دچار خستگی عضلانی هستند بقیه نفرات مشکل خاصی ندارند.

برای نخستین آزمون جدی لوزانو، تیم ملی والیبال با 14 بازیکن به پاریس رفت تا دیدارهایش را با قهرمان لیگ جهانی 2015 برگزار کند. سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سید‌محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف و مهدی مرندی مردان والیبال ایران در بازی‌های پاریس هستند. ملی‌پوشان از صبح امروز (‌سه‌شنبه) در فرانسه تمرین می‌کنند که این تمرینات تا جمعه ادامه دارد و نخستین بازی با فرانسه نیز در همین روز برگزار می‌شود. فرانسه جزو تیم‌های شرکت‌کننده در بازی‌های انتخابی المپیک است. این تیم به همراه تیم‌های ایران، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو بخت خود را برای المپیکی شدن آزمایش می‌کنند.

تیم ملی در شرایطی به فرانسه رفت که پیراهن جدید ملی‌پوشان هم برای مسابقه‌ها رونمایی شد. فرهاد قائمی دریافت‌کننده تیم ملی که این روزها از شرایط اردویی راضی است می‌گوید: پیراهن‌های خوبی تهیه شده که از طراحی روی آن خوشم آمد. تمرینات هم عالی است. سختی‌های تمرینی را پشت‌سر گذاشتیم، اما اکنون فشار تمرینات از سوی کادر فنی کنترل شده است. همه بازیکنان می‌گفتند تمرینات سخت است، اما خدا را شکر تحمل کردیم، زیرا هدف بزرگی داریم. بازی در پاریس با فرانسه هم به سود ما تمام می‌شود، زیرا با قهرمان لیگ جهانی بازی و خودمان را ارزیابی می‌کنیم.

براساس برنامه فدراسیون والیبال، تیم ملی ده روز پیش از آغاز رقابت‌های انتخابی المپیک راهی ژاپن می‌شود که دو دیدار تدارکاتی هم در ژاپن پیش‌بینی شده است. قرار است در توکیو تیم ملی با چین و لهستان بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها