با پیوستن ریدلی اسکات به پروژه «نیمروز خونین»، این فیلم سینمایی بالاخره وارد مرحله تولید می شود. اسکات یکی از تهیه کنندگان این درام وسترن خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۲۱۰۰
«نیمروز خونین» جیمز فرانکو

به گزارش جام جم آنلاین ، جیمز فرانکو از چند سال قبل به دنبال آن بود که این وسترن انتقام جویانه و خشن غرب وحشی را کارگردانی و بازی کند.

او چند سال قبل با اسکات رودین تهبه کننده سرشناس در این باره صحبت کرد. اما رودین تولید فیلم رامشروط به همکاری یک تهیه کننده معروف دیگر کرده بود.

گفته می شود فرانکو توانست رضایت خاطر ریدلی اسکات را برای مشارکت در تولید فیلم جلب کند. قرار است این فیلم ساز، مشاور کارگردان هم باشد.

فیلم نامه اقتباسی «نیمروز خونین» براساس داستان نوول پرخواننده ای به همین نام اثر کورماک مک کارتی نوشته شده است. منتقدان ادبی به بیرحمی کلام و خشونت موجود در این داستان، اشاره زیادی کرده اند.

داستان نوول در سال 1850 میلادی ودر نزدیکی مرز تگزاس و مکزیک اتفاق می افتد. کاراکتر اصلی داستان، نوجوانی است که به دنبال انتقام گرفتن از یک قاتل خطرناک و بی رحم است.

او برای این منظور گروهی از شکارچیان انسان را اجیر و به دنبال این قاتل فراری می فرستد. بخش عمده داستان، اختصاص به تلاش این گروه برای پیدا کردن قاتل دارد.

به نوشته امپایر آنلاین، تا حالا حضور بازیگرانی مثل رایان رینولدز، تای شریدان و وینسنت دی اونوفریو در فیلم قطعی شده است. قرار است راسل کرو هم به این جمع بپیوندد.

نوول مک کارتی در سال 1985 روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفت و خیلی زود، تبدیل به یکی از کارهای مطرح ماه شد. از همان زمان، صنعت سینما به دنبال اقتباسی سینمایی از این نوول بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها