سانگ جین پارک، رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا، همزمان با دیدار رییس‌جمهور این کشور از ایران، میهمان فدراسیون سوارکاری ایران بود.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۸
رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا با رییس جمهور کره به ایران آمد

به گزارش جام جم ورزشی ، رئیس کنفدراسیون آسیا، در گفتگو با شبکه های تلویزیونی، از رشد تحسین برانگیز ورزش سوارکاری در ایران گفت و چشم انداز این ورزش را در کشور ما، بسیار امیدوارکننده، توصیف کرد.
دکتر خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری هم در دیدار با آقای پارک، گزارشی از توسعه میادین سوارکاری در ایران ارائه کرد و تعامل و همکاری با کنفدراسیون آسیا را، از مهمترین برنامه های فدراسیون، برشمرد که زمینه ساز پیشرفت و ارتقاء سطح ورزش سوارکاری در کشورمان خواهد شد.
سانگ جین پارک، رئیس کنفدراسیون سوارکاری آسیا نیز، از حضور مؤثر مدیران فدراسیون در اجلاس های آسیایی، قدردانی کرد و برای همکاری بیشتر با آنها اعلام آمادگی نمود، وییادآور شد که میزبانی اجلاس کنفدراسیون آسیا در سال آینده میلادی به ایران سپرده شده که این رویداد برای نخستین بار در کشور ما برگزار می شود و فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های ورزش سوارکاری ایران و کسب جایگاه مهم و شایسته برای کشورمان در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها