با انتخاب جمی فوکس سیاه پوست برای بازی در نقش اصلی «جنایات دوران خوشی»، این فیلم پس از چند سال انتظار وارد مرحله تولید می شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۲
رویارویی جمی فوکس با عروسک ها

به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت مستقل فیلم سازی اس تی ایکس تهیه کننده این درام اجتماعی دلهره آور است و کلید فیلم برداری آن، ماه آینده زده می شود.

داستان این فیلم آینده نگرانه در دورانی اتفاق می افتد که آدم ها و عروسک های دست آموز آن ها، در کنار یکدیگر زندگی می کنند و ظاهرا اوضاع آرامی دارند.

اما در حالی که آدم ها این عروسک ها را به صورت یک شهروند «درجه دو» می بینند، یک سری جنایت عجیب و غریب در سطح شهر رخ می دهد.

گفته می شود این جنایت ها را عروسک های یک برنامه پربیننده تلویزیونی انجام داده اند. تنها کسی که می تواند از این راز رمزگشایی کند، یک کاراگاه خصوصی بداخلاق و سمج است.

اما این کاراگاه خصوصی هم رازی پنهان در دل دارد، که نمی خواهد کسی از آن مطلع شود. همکاری او با این پرونده می تواند مشکلاتی برایش خلق کند.

به نوشته امپایر آنلاین، تهیه کنندگان «جنایات دوران خوشی» می گویند فیلم آن ها عروسک ها را به صورتی به نمایش خواهد گذاشت که تا قبل از این در هیچ فیلم سینمایی به تصویر کشیده نشده اند.

کارگردان این درام دلهره آور آینده نگرانه تا چند هفته دیگر معرفی خواهد شد. گفته می شود برایان هنسن انگلیسی تبارکارگردان فیلم خواهد بود.

جمی فوکس در سال 2004 برای بازی در درام شرح حال گونه «ری»، جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال را دریافت کرد. در فیلم، او نقش چارلز ری آهنگساز مشهور سیاه پوست را به عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها