سری بعدی فیلم ترسناک «طالع نحس» ساخته می شود

قسمت تازه ای از مجموعه فیلم ترسناک «اومن» ساخته می شود. این فیلم معروف کلاسیک در ایران با نام «طالع نحس» به روی پرده سینماها رفت.
کد خبر: ۹۰۰۲۰۲
سری بعدی فیلم ترسناک «طالع نحس» ساخته می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، داستان قسمت تازه پیش درآمدی بر داستان نسخه اصلی خواهد بود. به این ترتیب، این داستان در زمانی قبل از شروع داستان فیلم کلاسیک 1976 اتفاق می افتد.

کمپانی فوکس قرن بیستم آنتونیو کامپوس را برای کارگردانی قسمت تازه این درام ترسناک و دلهره آور انتخاب کرده است. دیوید اس گویر تهیه کننده سرشناس، مدیر تولید فیلم خواهد بود.

او فیلم نامه اصیل و غیراقتباسی فیلم را با همکاری بن جاکوبی می نویسد. هنوز هیچ اطلاعی از خط اصلی داستان فیلم در دست نیست.

اما با توجه به داستان نسخه اصلی و قسمت اول فیلم، می توان حدس زد که این داستان در باره تلاش نیروهای اهریمنی برای محافظت از کاراکتر دیمین در دوران قبل از تولد خواهد بود.

در داستان قسمت اول فیلم، گریگوری پک و لی رمیک نقش زوجی را داشتند که فرزند خوانده شان یک نیروی شیطانی است و آن ها اطلاعی از این موضوع ندارند.

زمانی که این دو متوجه هویت واقعی این پسر بچه می شوند، تصمیم به نابودی وی می گیرند. اما نیروهای شیطانی به کمک این موجود می آیند.

به نوشته اسکرین اینترنشنال، «طالع نحس» صاحب چند دنباله و یک مجموعه تلویزیونی هم شد. صنعت سینما در سال 2006 قسمت اول فیلم را دوباره سازی کرد. ولی این نسخه شکست سخت تجاری خورد.

با توجه به موفقیت بالای مالی و انتقادی نسخه اصلی فیلم، این پرسش از سوی منتقدان سینمایی مطرح است که آیا قسمت تازه فیلم می تواند آن موفقیت کلان را تکرار کند یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها