پسر معتاد که با انگیزه شیطانی زنی محجبه را در مشهد به قتل رسانده بود، در حالی صحنه جنایت را بازسازی کرد که تحقیقات برای شناسایی اولیای دم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۵
جنایت بامدادی پسر شیطان صفت در مشهد

به گزارش جام‌جم ، پسر جوان حشیش را داخل سیگار گذاشت و در جایش دراز کشید و شروع به کشیدن آن کرد. وقتی آخرین پک را به سیگار زد، نگاهی به ساعت انداخت، عقربه‌های ساعت 2 شب را نشان می‌داد. حشیش کار خودش را کرده و خواب از سرش پریده بود. تصمیم گرفت گشتی در اطراف مغازه بزند تا شاید دوباره خواب به چشمانش بیاید. در مغازه جوشکاری را قفل کرد و بی‌هدف در خیابان قدم می‌زد. در آن تاریکی شب با زنی روبه‌رو شد که با ترس و وحشت قدم برمی‌داشت. میثم 19 ساله قدم‌هایش را تندتر برداشت و خود را به زن جوان در خیابان پنج تن رساند. زن وقتی سایه مرد غریبه را پشت سرش احساس کرد، وحشتش دو چندان شد. میثم چند بار از او خواست همراه او به مغازه بیاید. میثم از چند وقت قبل در گوشه‌ای از مغازه برای خود اتاقی مجردی ساخته بود. زن جوان از او خواست دست از سرش بردارد. حتی گفت شوهر دارد و در حال رفتن به خانه است؛ اما میثم دست بردار نبود.

حدود یک کیلومتر به دنبال زن جوان رفت اما نتوانست او را راضی به همراهی کند. زن جوان که از مزاحمت‌های مرد غریبه خسته شده بود، شروع به فحاشی کرد که میثم چاقویش را از جیب درآورد و بر پیکر این زن ضربه وارد کرد.

پسر 19 ساله وقتی به خودش آمد، این زن جان باخته بود. نمی‌دانست چکار کند، سراغ صاحبکارش رفت و موضوع را به او گفت. در تماس صاحب مغازه جوشکاری، ماموران پلیس در جریان ماجرا قرار گرفته و میثم را دستگیر کردند.

با کشف جسد، موضوع به سید جواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد اطلاع داده شد و با حضور در محل جنایت تحقیقات جنایی ادامه یافت.

میثم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و انگیزه‌اش از آن را وسوسه‌های شیطانی اعلام کرد. پس از تحقیقات مقدماتی و بازسازی صحنه قتل، متهم با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

جواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد در این باره به خبرنگار ما گفت: در بازرسی محل یک کیسه کشف شد که داخل آن چند سی‌دی و عروسک قرار داشت که به گفته متهم متعلق به مقتول بود. مقتول زنی جوان و محجبه بود که چادر به سر داشته و به درخواست‌های پسر جوان پاسخ منفی داده و از او می‌خواهد دست از سرش بردارد. بر اساس آنچه متهم گفته، زن جوان به خواهر و مادر پسر جوان توهین کرده و این باعث قتل شده بود.

وی ادامه داد: قاتل پس از قتل شناسنامه مقتول را سرقت می‌کند که آن را پیدا کردیم. بر اساس شناسنامه او متاهل و 21 ساله است. او در زمان قتل چادر و مانتوی مشکی به تن داشت که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. با توجه به این که متهم در همان بازجویی‌های اولیه قتل را تشریح کرد، به صحنه جنایت منتقل شد و به بازسازی آن پرداخت.

قاضی جنایی مشهد خاطرنشان کرد: متهم در بازداشت است و تحقیقات برای شناسایی خانواده مقتول ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
علی
-
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
۰
۰
شما كه میگفتید همه مشكلات از .... خودمان را گول می زنیم. مشكل جای دیگری است.
اصفهانی
-
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
۰
۰
زن جوان محجبه ، 2 نصف شب تو خیابون تك و تنها ، كجا بوده و كجا می رفته !؟
مینو
-
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
۰
۰
.اخر زن متاهل ساعت دونصف شب در خیابان چكار داشته .
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
۰
۰
میخوام ببینم اون زن شب ساعت دو توی خیابان چكار میكرده كه اوپسروسوسه كرد خودش بكشتن داده
هادی
-
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
باسلام
یك سوال از شما دارم
آیا شما در هر جامعه بشری برای خواهر و مادرتان این حق را قائل نیستید كه ساعت 2 شب برای انجام كاری در خیابان حركت كنند؟؟؟؟
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
۰
۰
واقعا چرا باید تنها اون موقع شب پای پیاده بیرون از خونه بود؟
صدف
-
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
۰
۰
زن جوان اون موقع شب بیرون چكار می كرده یعنی چه؟! همیشه افراد سطحی بین اینطور قضیه رو می بینند.
احتمالا یا مریضی در خانه داشته یا نیاز به كمك داشته یا مردی در خانه نبوده تا اون موقع شب مجبور نباشه بیرون بیاد.
مشهد كه از ساعت 8 شب خلوت میشه چه برسه به 2 نصف شب!
جعفر
-
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
۰
۰
ای كاش با قاتلان برخورد جدی می شد تا این پسر وحشی جرات انجام چنین جنایتی رانكند
Atefeh
-
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
۰
۰
مگه تاحالابرخورد جدی نشده؟؟؟؟؟؟
ایمان
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
۰
۰
این خبر سر تهش یكیه معلوم نیست این زن در این تاریكی چه میكرد تنهایی
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
۰
۰
فقط خدا به دادمون برسه .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها