«مالیفیشنت 2» در راه تولید

پیش تولید قسمت دوم اکشن فانتزی «مالیفیشنت» شروع شد. آنجلینا جولی برای دومین بار در این فیلم، در نقش کاراکترخبیث مالیفیشنت جادوگر بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۳
«مالیفیشنت 2» در راه تولید

به گزارش جام جم آنلاین، کمپانی والت دیزنی قصد دارد کلید فیلم برداری این فیلم را تا قبل از پایان سال جاری میلادی (احتمالا اواخر فصل تابستان) بزند.

این کمپانی در باره داستان قسمت دوم فیلم سکوت و اعلام کرده این داستان، تا زمان نمایش عمومی آن لو نخواهد رفت. با این حال، رسانه های گروهی گمانه زنی هایی در ارتباط با آن کرده اند.

از آن جا که آنجلینا جولی نقش شخصیت شرور و بدطینت را در فیلم بازی می کند، پیش بینی می شود داستان قسمت تازه در ارتباط با توطئه های جدید وی بر علیه کاراکتر مثبت داستان باشد.

هنوز از ترکیب بازیگران دومین قسمت فیلم اطلاعی در دست نیست و مشخص نشده که رابرت استرومبرگ کارگردان قسمت اول، با قسمت دوم هم همکاری دارد یا خیر.

کار نگارش فیلم نامه دومین قسمت «مالیفیشنت» را لیندا وولورتون به عهده دارد. گفته می شود او فیلم نامه اش را با نظر و مشاورت آنجلینا جولی می نویسد.

قسمت اول فیلم که نسخه دوباره سازی شده و زنده انیمیشن کلاسیک «زیبای خفته» بود، در سال 2014 به روی پرده سینماهای جهان رفت. این فیلم، ماجراها را از نگاه کاراکتر شرور داستان تعریف کرد.

به نوشته امپایر آنلاین، تماشاگران سینما در آمریکای شمالی حدود 241 میلیون دلار برای تماشای آن پرداخت کردند. در همان زمان، پیش بینی شد کمپانی والت دیزنی قسمت های بعدی آن را نیز تولید کند.

نسخه انیمیشنی فیلم در سال 1959 به نمایش عمومی درآمد. کمپانی والت دیزنی چند سال است که به سراغ آرشیو انبمیشن های قدیمی خود رفته و آن ها را به صورت زنده تولید می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها