سه سارق در اقدامی عجیب قصد داشتند تا ۶۰ گوسفند دزدی را به عنوان کادو به فامیل تازه‌دامادشان پیشکش کنند.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۱
۶۰ گوسفند، کادوی دزدان به داماد بود!

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ سلمان آدینه‌وند با اشاره به دستگیری 4 سارق گوسفندی که قرار بود پس از سرقت 60 رأس گوسفند و فروش آن‌ها، درآمد به دست آمده را برای صرف مخارج عروسی یکی از همدستان خود هزینه کنند، گفت: به دنبال گزارش یکی از اهالی منطقه مبنی بر ضرب و شتم نگهبان و سرقت 60 رأس گوسفند از یکی از دامداری‌های منطقه، پلیس بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: در بررسی‌های انجام شده، ماموران پلیس موفق شدند رد دو نیسانی که این 4 سارق با استفاده از آن، اقدام به سرقت احشام کرده بودند را کشف کنند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس به دنبال کشف سرنخ‌های به دست آمده و اظهارات نگهبان احشام، توانستند از محل اختفای سارقان و محل نگهداری 60 رأس گوسفند در منطقه‌ای در استان سمنان، اطلاع حاصل کرده و هر 4 سارق را دستگیر کنند.

آدینه وند با اشاره به اینکه تمامی 60 رأس گوسفند به سرقت رفته، صحیح و سالم به دامدار مالباخته برگردانده شد، در توضیح انگیزه سارقان گفت: در بازجویی از این سارقان، مشخص شد که هر 4 متهم دستگیر شده دارای نسبت فامیلی با یکدیگر هستند و قرار بود تا درآمد حاصل از این سرقت را خرج هزینه ازدواج یکی از همدستان خود کنند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها