با فیلم شرح حال گونه «والتر»

اسپیلبرگ به جنگ ویتنام می رود

دومین قسمت «دنیای ژوراسیک» کارگردان خود را پیدا کرد. خوان آنتونیو بایونا فیلم ساز اسپانیایی تبار سینما، برای کارگردانی این فیلم انتخاب شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۰
«دنیای ژوراسیک» گسترش پیدا می کند

به گزارش جام جم آنلاین ، کمپانی «دریم ورکز» استیون اسپیلبرگ با همکاری کمپانی یونیورسال این اکشن ماجراجویانه و دلهره آور را تهیه خواهد کرد

کالین ترورو کارگردان قسمت اول فیلم، با دومین قسمت آن به عنوان مدیر تولید همکاری خواهد کرد. قسمت اول فیلم، دنباله ای بر مجموعه فیلم موفق «پارک ژوراسیک» بود.

ترورو می گوید:« همکاری با بایونا باعث افتخار است. وی از فیلم سازان مورد علاقه ام است و مطمئن هستم ماجراجویی های دنیای ژوراسیک با او رنگین تر و جذاب تر خواهد شد.»

دالاس هاوارد نویسنده فیلم نامه قسمت اول فیلم، این روزها مشغول نگارش فیلم نامه قسمت دوم آن است. هنوز اطلاعی از کم و کیف فیلم نامه ای که او می نویسد، در دست نیست.

تهیه کنندگان فیلم امیدوارند بتوانند کلید فیلم برداری فیلم را در اواسط فصل تابستان پیش رو بزنند. این اکشن علمی تخیلی با هزینه ای 150 میلیون دلاری تهیه خواهد شد.

«دنیای ژوراسیک» که تابستان سال قبل به روی پرده سینماها رفت، 1.7 میلیارد دلار در سطح جهانی (هم آمریکا و هم بقیه کشورهای دنیا) فروش کرد.

داستان این فیلم سال ها پس از پایان داستان قسمت سوم «پارک ژوراسیک» اتفاق افتاد و در باره بازگشایی دوباره پارک تفریحی ژوراسیک، با دایناسورهای عظیم الجثه آن بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها