راننده اتوبوس در عملیات پلیس ناکام ماند

پایان گروگانگیری با تیزهوشی زن ‌جوان

گروگانگیری راننده و شاگرد اتوبوس در پایانه اتوبوسرانی با تیزهوشی زن جوان به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۷۵۱۴
پایان گروگانگیری با تیزهوشی زن ‌جوان

به گزارش جام جم آنلاین ، چندی پیش ماموران گشت انتظامی کلانتری 208 پایانه جنوب تهران هنگام گشت زنی در پایانه جنوب بودند که ناگهان مرد جوانی درحالی‌که پریشان و نگران به نظر می رسید خود را به ماموران رساند و اظهارداشت: بنده در شهرستان یزد به مقصد تهران سوار بر یک‌دستگاه اتوبوس مسافربری شدم سپس در ساعت 03:00 بامداد به تهران رسیدم در حین پیاده شدن از اتوبوس شاگرد راننده ادعا کرد که باید مبلغ 500 هزار تومان کرایه بدهم و وقتی بنده مخالفت کردم، مورد ضرب و شتم قرار گرفتم.

شاکی ادامه داد: آنان مرا در داخل جعبه اتوبوس انداخته و سپس با همسرم تماس گرفتند و گفتند که باید مبلغ پانصد هزار تومان جهت آزادی شوهرتان تهیه کنید.

سپس زن جوان به ماموران اظهار داشت: پول را سریعا آماده کردم و به ترمینال آمدم، با شخصی که به من تماس گرفته بود، زنگ زدم و او مرا به سالن انتظارات پایانه هدایت کرد تا منتظر او بمانم.

وی افزود: پس از چند دقیقه جوانی خودش را راننده اتوبوس معرفی کرد و درخواست دریافت پول را داشت که گفتم تا زمانی که شوهرم نبینم پولی نمی‌پردازم سپس با وی به سمت اتوبوس حرکت کردیم و آنان همسرم را از داخل جعبه اتوبوس بیرون آوردند که ناگهان با ایجاد سر و صدا و ایجاد ازدحام جمعیت موفق به فرار شدیم.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت با اعلام این خبر، افزود: ماموران بلافاصله دست به کار شده و با بستن تمامی راه‌های فرار موفق به دستگیری راننده و شاگرد اتوبوس شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود اعتراف کرده و پرونده آنان جهت شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عصمت
-
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
۰
۰
این كارها فقط از عهده زنان بر می آید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها