راننده اتوبوس در عملیات پلیس ناکام ماند

پایان گروگانگیری با تیزهوشی زن ‌جوان

مرد آشنا که با همدستی دوستش، زن 30 ساله را برای اخاذی 150 میلیون تومانی ربوده بود، در اجرای نقشه‌اش ناکام ماند.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۸
زن جوان 3 روز در اسارتگاه آدم‌ ربای آشنا

به گزارش جام‌جم ، سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان در این باره گفت: چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی از ربوده شدن زن 30 ساله‌اش خبرداد و برای آزادی او کمک خواست. تحقیق از خانواه شاکی نشان می‌داد مردی با آنها تماس گرفته و اطلاع داده که زن 30 ساله را ربوده و برای آزادی او 150 میلیون تومان پول خواسته و تهدید کرده در غیر این صورت او را خواهند کشت.

وی اضافه کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای نجات زن ربوده شده و دستگیری گروگان‌ها آغاز شد تا این‌که سه روز پس از این گروگانگیری روز سه‌شنبه دو مرد را در این ارتباط دستگیر کردندو زن ربوده شده نیز از اسارتگاه آنها نجات یافت.

متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند و یکی از آنها اعتراف کرد از اقوام زن جوان بوده و به‌دلیل اعتیاد و فقر مالی با همدستی دوستش نقشه این آدم‌ ربایی را با هدف اخاذی 150 میلیونی طراحی و عملی کرده‌اند.

طراح این آدم‌ ربایی گفت: تصور می کردیم پس از ربودن زن جوان و اخاذی از خانواده‌اش بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم، اما نه تنها مشکلی از ما حل نشد بلکه به اتهام آدم‌ربایی روانه زندان شدیم.

متهمان پس از اعتراف به این آدم‌ ربایی روانه زندان شده و بزودی پرونده آنها برای محاکمه به دادگاه فرستاده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها