گزارش سیا از شاخص‌های کلان اقتصاد ایران

ذخایر ارزی ایران ۱۵ میلیارد دلار کاهش یافت

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد

1395، سال شکوفایی اقتصاد ایران

معاون اول رئیس جمهور، سال 1395 را سال شکوفایی اقتصادی کشور دانست.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۲
1395، سال شکوفایی اقتصاد ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، معاون اول رئیس جمهور که دیروز در سفری یک روزه به استان کرمانشاه آمده بود، شامگاه در جمع فعالان اقتصادی استان با اعلام این خبر، گفت: هم اکنون اقتصاد در کشور مهمترین مسئله است و امیدواریم در سال 95 شاهد شکوفایی اقتصادی هر چه بیشتر ایران باشیم.

اسحاق جهانگیری افزود: اقتصادی مقاومتی مجموعه ای از سیاستهای روشن ، واضح و مورد قبول همه ازجمله افراد معتقد به اقتصاد آزاد و اقتصاد دولتی است اما برخی حتی زحمت نکشیده اند تا بندهای اقتصاد مقاومتی را بخوانند.

وی با اشاره به دستاوردهای برجام تاکید کرد: با اجرای برجام فضای مناسبی برای همکاری های مختلف در سطح بین المللی برای ما ایجاد شده که نمونه آن حضور گسترده مسئولان و سرمایه گذاران خارجی در کشور است.

جهانگیری به افزایش سطح توقع مردم پس از برجام اشاره کرد و گفت : مردم انتظار دارند با اجرای برجام و لغو تحریم ها شاهد تحول در کشور باشند و رفاه را در جامعه ببینند.

معاون اول رئیس جمهور راه اندازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را از دیگر برنامه های دولت در سال 95 دانست و گفت : هر کس در این راه اخلال ایجاد کند، به عنوان مخل اقتصادی به مردم معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها