این نوشته نگاهی به پرهزینه‌ترین ژانر سینما یعنی فیلم‌های علمی ـ تخیلی دارد

ابر فیلم ها

دومین قسمت اکشن آینده نگرانه و علمی تخیلی «لبه فردا»، فیلم نامه نویسان خود را پیدا کرد. این فیلم با بازی تام کروز وارد مرحله تولید می شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۸
بازگشت تام کروز به «لبه فردا»

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم دو نفره جو شراپنل و آناواترهاوس برای نگارش فیلم نامه انتخاب شده اند. آن ها این فیلم نامه را باید تا سه ماه دیگر آماده کنند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، طرح اصلی فیلم نامه قسمت دوم فیلم را خود تام کروز داده است. این طرح، حال و هوایی متفاوت از داستان قسمت اول دارد.

داگ لایمن کارگردان دومین قسمت «لبه فردا» خواهد بود. او با فیلم نامه ای از کریستوفر مک کواری، پشت دوربین قسمت اول فیلم هم بود.

در حال حاضر هیچ اطلاعی از خط اصلی داستان قسمت دوم در دست نیست و سازندگان آن هم ترجیح داده اند در این رابطه سکوت کرده و چیزی در اختیار رسانه های گروهی نگذارند.

این در حالی است که فیلم نامه اقتباسی قسمت اول، براساس داستانی از نویسنده ژاپنی هیروشی ساکورازاکا به همین نام نوشته شده بود.

کمپانی برادران وارنر تهیه کننده این اکشن علمی تخیلی، زمانی برای شروع کار فیلم برداری آن تعیین نکرده است. فیلم با هزینه ای 100 میلیون دلاری جلوی دوربین خواهد رفت.

قسمت اول فیلم در سال 2014 به روی پرده سینماها رفت و موفق به فروشی 100میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.

این فیلم با هزینه بالای 178 میلیون دلاری تهیه شد و رسانه های گروهی انتقادات زیادی به این موضوع کردند. موفقیت 271 میلیون دلاری فیلم در دیگر کشورهای جهان، باعث شد تا کمپانی برادران وارنر از صرف چنین هزینه ای برای تولید آن دفاع کند.

داستان فیلم در باره هجوم موجودات بیگانه فضایی به زمین و نبرد آدم ها با آن هاست. کاراکتر کروز در ابتدای داستان کشته شده و در روز بعد، دوباره زنده می شود. این کاراکتر با تکیه بر تجاربی که با کشته شدن چند باره اش پیدا می کند، موفق به کشف راهی برای مقابله با مهاجمان به زمین می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها