شبکه فاکس علیرغم اعتراضاتی که به ساخت این سریال شده بود، «لوسیفر» را برای فصل دوم تمدید کرد.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۸
برخلاف اعتراض «یک میلیون مادر» آمریکایی، سریال «لوسیفر» تمدید شد

به گزارش جام جم سیما ، سریال جدید شبکه فاکس طبق اعتقادات مسیحیت، در مورد لوسیفر، ملک رانده شده از درگاه الهی است که مسئولیت جهنم را بر عهده داشته اما به ناگاه احساس خستگی می کند و برای تعطیلات به شهر فرشتگان، لس آنجلس می رود. رفتن او از جهنم اما باعث نابسامانی هایی است. لوسیفر یکی از مظاهر شیطان در فرهنگ مسیحیت است. این سریال که از روی مجموعه کتاب های مصور کمپانی دی سی ساخته شده چندی پیش با اعتراضات کمپین ها و NGO هایی مثل «1 میلیون مادر» مواجه شد.

«1 میلیون مادر» یک نهاد غیر دولتی است که یکی از رسالت های خود را اعتراض به ابتذال در سینما و تلویزیون آمریکا می داند. این انجمن اینترنتی به هر چیزی که در چارچوب ارزش های خانواده در آمریکا نباشد اعتراض می کند. از استفاده ببیش از حد از الکل بگیرید تا مسائل جنسی و خصوصا مسائل مربوط به همجنسگرایان. آنها در یکی از جدیدترین اقداماتشان پیکان حملات را به سوی شبکه فاکس و سریال جدیدش «لوسیفر» گرفتند. اعتراض «1 میلیون مادر» به خاطر شکوهمند و قهرمان نشان دادن شیطان در این سریال است. آنها معتقدند این سریال باعث همدردی عموم مردم با شیطان می شود که با ارزش های اخلاقی در تناقض آشکار است.

«1 میلیون مادر» در وبسایت خودشان نوشته اند: «پیام این سریال واضح است. لوسیفر فقط یک سوء تفاهم است. او نمی خواهد بد باشد، بلکه این خداست که او را مجبور به بازی در این نقش می کند.» آنها قرار بود با جذب اسپانسر و تامین منابع مانع از پخش سریال «لوسیفر» شوند، اما ظاهرا اقدامات آنها نتیجه نداده و نه تنها فصل اول سریال کنسل نشد، بلکه فاکس آن را برای فصل دوم هم تایید و تمدید کرده است. بر اساس اعلام شبکه فاکس، این سریال به صورت میانگین بیش از 10.5 میلیون بیننده دارد.

منبع : تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها