درگیری زوج جوان بر سر خرید با قتل زن 21 ساله پایان یافت. قاتل با صحنه‌سازی قصد داشت از مجازات قصاص فرار کند.
کد خبر: ۸۹۳۱۵۶
صحنه سازی برای قتل همسر

به گزارش جام‌ جم ، رسیدگی به این پرونده از یازدهم فروردین امسال و درپی گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گلوگاه قرار گرفت. ماموران در بررسی‌ها متوجه شدند، مرد 24 ساله‌ای به نام نصیر، همسر 21 ساله‌اش را به بیمارستان منتقل کرده که پزشکان پس از معاینه زن جوان متوجه مرگ او شده‌اند.

نصیر در تحقیقات مقدماتی مدعی شد: امروز برای عید دیدنی به خانه عمویم رفتیم. در مسیر برگشت افرادی به ما حمله ور شده و بعد از کتک زدن من، موتورسیکلتم را سرقت کردند. همسرم با مشاهده صحنه سرقت، بی‌هوش شد. سریع او را به بیمارستان رساندم که در آنجا اعلام کردند بر اثر شوک عصبی فوت شده است.

پس از تحقیقات مقدماتی جسد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد که آثار کبودی روی گردن زن جوان مشاهده شد. افشای این موضوع و تناقض‌گویی‌های نصیر باعث شد ماموران احتمال قتل زن جوان را مطرح کنند. به همین دلیل به بازجویی از مرد 24 ساله ادامه دادند.

نصیر سرانجام به قتل همسرش اعتراف وعنوان کرد: روز حادثه در مسیر بازگشت به خانه تصمیم گرفتم خرید کنم اما همسرم مخالفت کرد. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم. خیلی عصبانی شده بودم و زمانی که به خودم آمدم، متوجه شدم همسرم را خفه کرده‌ام. بعد هم با صحنه‌سازی می‌خواستم از مجازات قصاص فرار کنم .

سرهنگ احمدرضا رستمی، رئیس پلیس آگاهی مازندران در این باره گفت: متهم به قتل پس از اعتراف به جنایت و بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها