هنری کاویل بازیگر نقش سوپرمن در حال مذاکره با تهیه کنندگان «استارمن/مرد ستاره ای» است، تا در یکی از دو نقش اصلی آن بازی کند.
کد خبر: ۸۹۲۸۱۱
«سوپرمن» بیگانه فضایی می شود

به گزارش جام جم آنلاین ، این اکشن رومانتیک علمی تخیلی نسخه دوباره سازی شده یک فیلم مطرح دهه هشتاد میلادی به همین نام است.

نسخه اصلی را جان کارپنتر کارگردانی کرد و یکی از معدود فیلم های او در ژانر علمی تخیلی بود. منتقدان از دوری او از ژانر ترس و وحشت استقبال خوبی کردند.

در این نسخه جف بریجز در نقش یک موجود بیگانه فضایی بازی کرد که راهی کره زمین می شود. وی در زمین با یک دکتر آشنا شده و همراه او از چنگ ماموران دولتی فرار می کند.

در نسخه تازه فیلم، هنری کاویل نقشی را به عهده می گیرد که بریجز در نسخه اصلی بازی کرد. هنوز بازیگر نقش مقابل وی انتخاب نشده است.

شاون لوی که برای کمدی های بانمک خود در بین تماشاگران سینما مشهور است، پشت دوربین نسخه تازه «استارمن/ مرد ستاره ای» قرار می گیرد.

او که در کارنامه اشن مجموعه فیلم «شبی در موزه» را دارد، با این فیلم وارد ژانر علمی تخیلی می شود. لوی فیلم تازه اش را براساس فیلم نامه ای از آرش عامل کارگردانی خواهد کرد.

هنری کاویل در حال حاضر اکشن کمیک استریپی «بتمن علیه سوپرمن» را روی پرده سینماها دارد. این فیلم در هفته اول نمایش خود در سینماهای جهان حدود 700 میلیون دلار فروش کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها